Hi, ek is wat belangstel vBET om te koop. Ek is net bekend met phpBB en nie eintlik nog vBulletin. Die enigste rede hoekom ek sal vBulletin koop is vir vBET. Daar is nie iets soos hierdie vir ander forums is daar?

My belangstelling in vBET is, want ek wil my poste in Engels in baie tale vertaal en vir die vertaalde poste permanent. Dit is my verstaan van wat is so goed oor vBET is in vergelyking. Is ek reg?

My grootste bekommernis is die kwessie van of die forum (en alle tale) by Google en ander soekenjins geïndekseer word. Ek is nie 'n kenner in al hierdie nie, maar gelees het wat jou forum program lyk om te doen in stryd is sommige van googles reëls en dus is daar dalk die nadelige gevolge in die lang termyn. Is dit so?

Ook, as ek wil vBET te koop, doen jy dink dat 'n mooi newbie soos ek, wat het regtig nie vBulletin gebruik (net phpBB) en weet nie veel programmering in staat sou wees om' n eenvoudige vBulletin + vBET te kry en hardloop? Ek sien so baie tegniese vrae wat ek nie wil hê om te konfronteer nie - as ek doen om dit op te los, kan ek net sowel ophou van die begin af, want ek weet dat ek nie in staat sal wees om om dit te doen.

Ook moet ek VBSEO te kry?

Dankie.