BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: sommige tale die oortreding van die formaat

Default sommige tale die oortreding van die formaat

Hi guys,

as jy nou die MS API geïntegreerde Im gee dit nog 'n skoot, dankie vir daardie

Ive geïnstalleer die plugin, laat gisteraand en Ive het 'n paar foute ...
    sommige tale werk perfek:
    http://seoforums.org/es/

maar sommige blyk om die uitleg te breek:
    http://seoforums.org/de/

sy waarskynlik iets heel eenvoudig, ek havent 'n kans gehad het om te kyk na dit nog nie, maar as sy voor die hand liggend laat my asseblief weet!

danksy

Martin

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit lyk soos jy het 'n probleem met verbinding te vertaal diens. Dus:
    1. Is jy met behulp van Google net of ook MS vertalings? As ook MS, dan kan jy check resultate toe Slegs Google is aangeskakel.
    2. Gebruik Google toets en vertel resultate: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729
    3. As alles is OK met Google toets en jy is die gebruik van Guest kas, dan kan u gas kas af en maak seker die resultate - Miskien het jy 'Cached verkeerd resultate (moet nie gebeur nie, maar dit is die moeite werd om na te gaan).

Let asseblief terugvoering gee.

Ok, so na die toets - sy 100% die MS API-vertalings.

wanneer sy die gebruik van hierdie API die bladsy verskyn "gebreek". Ek het regtig eintlik wil net die ander API, nie een van die Google te gebruik sodat Hierdie funksie is vir my belangrik is.

Enige raad?

thanks!

Asseblief uur toegang tot die details vir Admin CP en FTP. Soos ek dit verstaan sal dit genoeg wees om MS vertaling te stel om voort te plant. Let asseblief daarop dat die MS-vertaling word beskou as Beta in vBET sodat sommige kwessies kan gebeur.

Ons weet reeds hoe om te vra wat verkeerd is en hoe om dit reg te stel. Heel waarskynlik is daar 'n spesiale karakter wat nie toegelaat word deur MS API en ons het om dit te parse voordat dit finaal te stuur. Tog moet ons presiese inhoud om te sien wat verkeerd is, so moet asseblief toegang tot die details PM.

Ons het nog nie toegang tot die details. Ons moet die presiese inhoud van hierdie bladsy om te weet en in staat wees om te kyk wat Microsoft resultate. Anders is ons nie in staat is om dit te toets en dit regmaak. Neem asseblief kennis dat ons sal kyk dit in skadelose manier - ons sal ekstra produksie stuur net vir ons IP. So het geen ander gebruiker sal dit sien

Ek het net een fout met Microsoft vertaling op ons toets forum ontdek. Ek weet nie, is dit dieselfde probleem as jy, omdat ons nie toegang tot die details gekry en kon dit nie keur nie. Nog asseblief braak instruksies geloei.

Microsoft vertalings van tekste, insluitend "karakter trips op hierdie oomblik Vir quick fix asseblief:
    1. Lêer oopmaak / Includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php
    2. Search:
    PHP Code:
    $translationURL $this->translationURL.'%22'.$toTranslate.'%22]'
    3. Vervang deur:
    PHP Code:
    $translationURL $this->translationURL.'%22'.str_replace('%22','%5C%22',$toTranslate).'%22]'
    4. Search:
    PHP Code:
    $toTranslate $toTranslateTable[$i]; 
    5. Vervang deur:
    PHP Code:
    $toTranslate str_replace('%22','%5C%22',$toTranslateTable[$i]); 
    Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe.

Bevestig asseblief dat dit was dieselfde probleem op jou forum.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •