BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Sitemap URL se fake of real?

Junior lid

Default Sitemap URL se fake of real?

Text automatically translated from: German to: Afrikaans
    Translated text
    Wanneer die eerste wil ek sê dat ek dink vbet vir 'n vernuftige produk wat elke sent wat die koste is dit die moeite werd

maps is die korrekte url url is soos volg:
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    of net URL's soos hierdie:
    HTML Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    Ek vra, want vir my is dit 'n belangrike verkoop punt. Vir URL's soos hierdie:
    Code:
    /forum/vbet-good-stories/719-another-success-story.html
    in 'n sitemap is onsin, want hulle is die gebruik van' n 301 lei na
    HTML Code:
    /forum/ja/vbet-good-stories/719-%E3%82%82%E3%81%86%E4%B8%80%E3%81%A4%E3%81%AE%E3%82%B5%E3%82%AF%E3%82%BB%E3%82%B9%E3%82%B9%E3%83%88%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%BC.html
    gestuur word en die maps het die regte adres is nie, is die verkeerde mense.

Ek wou ook vra of herskryf in die maps URL's en die forums wat ek gebruik slegs die forum URL is nie die draad se URL in die sitemap

Baie dankie vir die hulp

ps hoekom stuur in 'n bydrae is dat dit verbode is skakels te plaas na ander werwe toe ek dit gedoen het nie? Ek het gepos slegs aan die linkerkant van hierdie bladsy

Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi.

Op die oomblik wanneer jy vBET integreer met Sitemap Generator jy vensterbank het nie vertaal skakels in sitemap. vBET vertaal skakels in jou forum, sodat Google en ander spinnekoppe sal vind en sal indeks jou vertaal bladsye.

Let asseblief daarop dat ons al oplossing beplan generasie van sitemap te ondersteun met 'n reeds vertaalde skakels (kyk hier vir meer inligting: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8978). Ons het nie release date vir hierdie nie. Eerstens sal ons ander vertaling enjins ondersteuning vir vBET3.x (nou is dit net in vBET4.x) voeg en daarna sal ons uitvoering van ander funksies, insluitende ondersteuning vir vertaal skakels vir Sitemap Generator. Let asseblief in gedagte hou dat integrasie met Sitemap Generator nie nodig is om ten alle nie - dit is net help vir Google wat waarskynlik jou bladsye is opgeneem vinniger, nog steeds diegene sal in elk geval word geïndekseer danksy Google robots.

As jy enige toekomstige vrae, dan kan jy net vra

Junior lid

Translated text
    wow vinnige reaksie, dankie.

Ok dit is goed dat dit beplan is vertaal URL's te integreer vir die sitemap.

Google streef ongelukkig net 'n sekere aantal URL's wat' n 301 lei sodat hierdie funksie baie handig sou wees en belangrik is.
    Ek het op my forum sonder hierdie funksie ongeveer 26.000.000 301 aansture dat Google sal penaliseer

Ek lees dit hier: vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html

Dit word ook beplan dat die Forums url se bygevoeg aan die werf?
    Tot nou toe, te plaas net die draad se URL wees.

Ek het 1200 Forum drade en 500,000 is dus slegs die forums in my Sitemap se URL sodat dit belangrik is vir my wat die forum url in die indeks is.
    Is dit moontlik?

Laaste vraag.
    Is dit moontlik om wanbetaling deur 'n hele forum in een taal in' n ander taal?

Voorbeeld.
    Ek het 'n Duitse forum en dat dit altyd sal vertoon word en vir elke in Engels, is dit moontlik?

Omdat ek kan afskrifte maak van 'n forum op hul eie domeine in verskillende tale
    Original text

Op die oomblik is sitemap integrasie proses sluit nie die forum links vir vertaalde bladsye by te voeg. Natuurlik is dit moontlik - net ons het nie vraag oor dit voor sodat ons het nie voor sorg.

Ek verstaan nie jou vraag oor forum taal. vBET aanvaar dat jou forum het een taal en vertaal dit na ander tale heeltemal. As jou forum is in Duits, dan na te kliek Engelse vlag hele forum is vertaal in Engels - net soos jy kan sien op ons forum. Jy hoef nie enige afskrif van die forum te doen. Ook so 'n afskrif sal wees vir jou baie duur - vir elke kopieer jy afsonderlike lisensie vir vBulletin, vBSEO en vBET vereis. Ook jou inhoud in elke kopie sal verander onafhanklik. Ek sien geen sin vir hierdie. So - geen coping. vBET hanteer alles

Nog meer vrae

Junior lid

Translated text
    ok as gevolg van die vraag; =)

So ek aanvaar 'n Duitse Forum (URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    ) En wil ook die Engelse gebruikers kan dit lees.
    Toe het ek VBET installeer en ek by die URL
    HTML Code:
    deutsch.de
    die Duitse weergawe en
    HTML Code:
    deutsch.de/en
    die Engelse weergawe. dis ok as ek wil hê dat die Duitse en Engelse gebruikers deel van 'n platform saam.
    Maar as ek wil hê dat die Duitse en Engelse gebruikers het hul eie forum dan is dit beter sou wees Ek maak 'n afskrif van die Forum
    Dan het ek twee Duitse forums.
    een domein na die
    HTML Code:
    deutsch.de
    vir Duits en een gebruiker op die domein
    HTML Code:
    englisch.com
    vir Engels gebruikers. Dit laat die gebruiker toe om die ou Engelse Duitse bydrae tot die forum te lees englisch.com moet natuurlik Engels by verstek.

So ek het die twee onafhanklike raad van die onafhanklike elk met sy eie taal en eie domein.

Ek spreek my idee om te verstaan?

Voordelig is.
    Google nie index 10 miljoen bladsye van 'n domein.
    Maar 10 miljoen bladsye deursoek met Google 50 domeine
    Original text
    Laaste geredigeer deur Alpha; 28-06-11 op 15:33.

In daardie geval is jy hoef nie vBET op alle ... Jy moet net cerate 50 een taal forums. So, wat vir die vertalings? Hou asseblief in gedagte dat dit sal vir jou baie duur - 50 lisensies vBulletin en miskien ander betaal plugins. Ook 50 planke sal wegraap veel meer hulpbronne (CPU, geheue).

Ook in jou geval jy het 50 onafhanklike direksies - jy maak 50 verskillende gemeenskappe. Met vBET jy voordeel van die reeds bestaande gemeenskap te integreer met mense wat ander tale ... vBET is n goeie idee

Junior lid

Translated text
    Ongelukkig is dit nie so eenvoudig nie.
    Ek het 'n Duitse forum wat 1.500.000 poste. Hierdie boodskappe is natuurlik ook in alle tale beskikbaar.
    Basis as 'n basiese soos dit was.
    Ek weet ek kan 50 nuwe forums enigste rede wat maak enige sin nie.
    Hoekom het ek moet 50 nuwe forums leegheid redes, maar as ek 1500000 poste as inhoud?
    Maar net in een taal
    Hierdie inhoud is verteenwoordig 'n ekonomiese faktor kan vermenigvuldig word met die vertaling in verskillende tale.
    Slegs die werke 100x beter op 'n aparte domains op wat die Raad kan dan die vertaling van die ontwikkeling van onafhanklike posisies.

Die eerste koste-faktor is sekondêr. Die Duitse forum het minder server koste 100-200 **** meriete.
    As 'n Engelse afskrif van die bereiking van slegs 10% van die waardigheid wat nog winsgewend te maak. Daar is geen forums op die nuwe server koste vir die bestaande bedieners nie besig is om oor voldoende reserwes. Dit sou aangaan net die lisensie kos.
    Ook, wil ek nie 50 forums te maak in 'n keer, maar altyd die een na die ander

Maar ek dink ek het 'n oplossing gevind het.
    in htaccess
    HTML Code:
    #RewriteRule ^([^/]*)$ http://www.englisch.com/en/$1 [R=301,L]
    Moet eintlik werk.

Maar terug na die onderwerp
    OK Ek sal probeer om myself iemand wat die forum se URL kan integreer in die Sitemap te vind.
    Dan sal ek koop VBET.
    Dankie vir die hulp

en dankie vir hierdie groot program
    Original text

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •