BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: vBSEO Sitemap: kan nie uitgevoer word nie Sitemap Generator direk: Jy moet ingeteken wees om dit te doen.

  1. #1

    Default vBSEO Sitemap: kan nie uitgevoer word nie Sitemap Generator direk: Jy moet ingeteken wees om dit te doen.

    Hallo,
    het ek 'n vars weergawe van vBulletin, vBSEO, VbseoSitemap, vBET - al nuutste weergawes op http://www.bitcoins-deutschland.de (Bitcoins Forum Deutschland) .

    Nou het ek 'n paar serios kwessies met die Vbseo Sitemap.

    1.) Ek kan nie dikwels by die "vBSEO Sitemap Verslae" Link
    Ek ingeteken het, kliek OK of betree en sê dit weer asseblief dit: aanmeld, ek inlog, dan sê dit weer asseblief login en so aan.

    2.) Op 'n stadium ek kan suksesvol inloggen, maar dan kry die volgende fout. Ek wil die Sitemap Generator hardloop deur die "Run Gernerator", maar dan sê dit "Kan nie uitgevoer word nie sitemap ... (sien titel)".

    Ek het hierdie op die Vbseo Sitemap verander:
    Sitemap Generator integrasie - vBulletin Enterprise Translator (vBET)

    Edit:
    Ek het ook cant op die ander knoppies soos Download log ... ek nodig het om aan te meld al die tyd en dan im terug op die begin skerm van VbSeo Sitemap.

    Edit2:
    Ek vBet gestremd is en dit nog steeds nie werk nie. Ek dont dink sy oor my htaccess.
    Code:
    RewriteEngine On
    RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Ek dink sy oor die veranderde die sitemap werk vir vBet gedoen te kry.
    Laaste geredigeer deur wowglider.de; 17-06-11 op 14:02.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    As dit ok vir jou, dan moet jy PM toegang tot die details - ek sal dit check op plek.

    As dit dan nie:
    1. Teken in kwessie
    Heel waarskynlik is dit het niks gemeen met vBET, want vBET kode veranderinge is binne vBSEO lêers, en jy kan selfs nie mense te bereik en hulle.
    Ook hierdie inskrywing is uit vBSEO CP - jy het om aan te meld in hulle substelsel - dit het niks gemeen het selfs met vBulletin.

    My raad hier. Asseblief jou geïntegreerde vBSEO lêers. Herstel oorspronklike kinders. Skakel vBET vir 'n oomblik. Kommentaar vBET reëls in. Htaccess en kyk hoe dit nou optree. As dieselfde as voorheen, dan is dit het niks te doen met vBET en vBSEO span sal hê om jou te ondersteun. Ek weet hulle is teen vBET, maar dit is net leuens propaganda (jy kan iets interessant hier te sien as jy wil: Moenie glo vBSEO span).

    Wanneer jy vBET gestremdes sal hê, reëls gedraai en veranderinge teruggekeer hulle sal om jou te ondersteun. En daarna sal jy maklik terug te draai na vBET net uncomment reëls in htaccess, gekopieerde lêers te herstel, en in staat stel om weer in die Admin CP.

    2) Dit is dieselfde probleem as 1 - jy los inlog data op jou bediener
    Miskien is dit net n probleem met jou blaaier. Let asseblief probeer om jou cookies skoon te maak of ander browser gebruik.

    Oor Edit2:
    As jy wil, heeltemal wil afskakel vBET dan:
    1. afskakel in Admin CP
    2. kommentaar reëls in. htaccess
    3. die herstel van oorspronklike vBSEO lêers

    Soos ek geskryf het, het ek ook twyfel of dit het niks gemeen met vBET. Maar is jy dit afskakel vBET heeltemal en die probleem sal weg wees, dan asseblief PM toegang tot die details en ek sal dit check (Let asseblief daarop dat die volgende week het ek is op vakansie - Kamil sal aktief wees op die forum).

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Nog 'n ding. Onthou asseblief dat vBET is nie die ondersteuning van die vertaling van die Admin CP. So dit kan ook die kwessie. Maak asseblief seker dat u admin rekening sy standaard taal is dieselfde as die taal van die forum (of glad nie). En asseblief maak seker dat wat jy doen nie oopgemaak het in 'n ander blad vertaal forum. Anders kan jy redirect tydens aanteken in Admin CP gebied.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •