BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Baie geïnteresseerd in VBET. 'N paar vrae

Default Baie geïnteresseerd in VBET. 'N paar vrae

Ek sal binnekort die opgradering word aan vBulletin 4.1.4. Is die betaalde weergawe van VBET werk met die nuutste weergawe van vBulletin?

Ek het ook 'Photopost Advertensies op my site. Is die betaalde weergawe van die VBET werk met Photopost Classifieds?

In 'n paar weke sal ek ook byvoeg Visichat van gchats.com my site. Weet jy as die betaalde weergawe van VBET sal ook werk met die Visichat?

Dankie vir jou tyd.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hallo. Ja betaalde weergawe van vBET is besig met vBulletin 4.1.4. Ons het reeds in ons toets forum getoets (binnekort sal ons ook ons forum skuif na vBulletin 4). Soms bykomende besonderhede oor vBET en vBulletin 4.1.4 jy sal vind hier (Een van ons kliënte gevra oor die nuwe redakteur in vB4.1.4).

Op hierdie oomblik kan ek nie bevestig sal ondersteuning vertaling van bladsye wat deur Photopost Classifieds of Visichat vBET. Die meeste mods nie enige spesiale integrasie vereis en vBET vertaal net die resultate. Steeds in sommige gevalle spesiale integrasie is nodig. Hier kan jy meer inligting oor integrasie van vBET met ander mods vind: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    Daar is 'n duidelike opdrag hoe om dit te doen vir die PhotoPost, ons nog steeds nie Photopost Advertensies gebruik en ons weet nie hierdie produk, sodat ons kan nie aanvaar dat dit ook sal werk nie. Ons kan nie verantwoordelik wees vir ander mods kode, en baie mods breek vBulletin argitektuur (wat is die rede waarom addisionele integrasie is nodig soms - meestal vir die mods wat sy eie bladsye te skep).
    Ons kan ook nie bevestig dat Visichat sal vertaal word. vBET ondersteun vBulletin AJAX vertaling deur toepaslike haak - nog ander mods moet vBulletin argitektuur toepaslik gebruik (anders sal vBulletin nie voer die hoek) en versoek moet gaan met die taal kode. So hier is ek van mening dat 'n paar spesiale integrasie sal verwag word om vertaling te ondersteun. Weer - kan nie presies sê nie, omdat ons nie hierdie mod en weet dit nie. Nog nie enige foute skep.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •