BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: vaultwiki integrasie

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Default vaultwiki integrasie

Dit is 'n spesiale integrasie geval net vir vaultwiki. Dit is net nodig omdat vaultwiki nie versoenbaar is nie om in die omgewing van BBKodes en veranderinge die API die toevoeging van nuwe parameter parser funksies te BBCode te vBulletin. Dit is waarom die normale integrasie met parsers vir vBulletin werk nie en waarskuwings te gee:
    Waarskuwing: Vermiste argument 2 vir vB_WikiCodeParser: handle_bbcode_code (), genoem in / / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php op lyn 25 en omskryf in / kluis / klas / bbcode.php on line 1488

Waarskuwing: Vermiste argument 2 vB_WikiCodeParser:: handle_bbcode_html (), genoem in / / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php op lyn 28 en omskryf in / kluis / klas / bbcode.php on line 1506

Waarskuwing: Vermiste argument 2 vir vB_WikiCodeParser: handle_bbcode_php (), genoem in / / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php op lyn 22 en omskryf in / kluis / klas / bbcode.php on line 1470
    Om die oplossing van die probleem wat jy het n paar eenvoudige stappe te doen. Jy sal hê om dit te herhaal na elke vBET update.

Integrasie stappe:
    1. Open / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
    2. Search:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_php(&$parser, &$value) { 
    3. Voeg NA:
    PHP Code:
    if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_php(0$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

4. Search:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_code(&$parser, &$value) { 
    5. Voeg NA:
    PHP Code:
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_code(0,$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

6. Search:
    PHP Code:
    function vbet_handle_bbcode_html(&$parser, &$value) { 
    7. Voeg NA:
    PHP Code:
    return 
    '<!--vBET_SNTA-->' $parser->handle_bbcode_html(0,$value) .'<!--vBET_ENTA-->';

Volgende stappe OPSIONEEL - Gebruik dit net as jy met virtuele gids wat getrek word deur htaccess lêer showwiki_proxy.php en slegs wanneer jy gebruik vBET SEO skakels:
    1. Lêer oopmaak showwiki_proxy.php
    2. Search:
    PHP Code:
    define('VAULT_FRIENDLY_ENTRY'1); 
    3. Voeg NA:
    PHP Code:
    if ($_REQUEST['language']) {
    $_SERVER['REQUEST_URI'] = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/''/'$_SERVER['REQUEST_URI']);

4. Open htaccess lêer.
    5. Voordat WIKI reëls Voeg hierdie reël:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/YOUR_WIKI_DIRECTORY(.*)?$ YOUR_WIKI_DIRECTORY$2?language=$1 [QSA]
    6. Verandering in die reël YOUR_WIKI_DIRECTORY jou virtuele WIKI directory "(in stand plekke)
    Laaste geredigeer deur vBET; 14-07-11 op 12:53.

Ek het net opgegradeer vbet van 3.3.6 tot 3.5.3

daarna, skielik het ek kan nie 'n nuwe bladsy in vaultwiki, kry hierdie fout boodskap na te klik op "Post nuwe artikel"-knoppie:

Fatale fout: Toegestaan geheue grootte van 33554432 bytes uitgeput (probeer om 131.072 bytes te ken) in / home / gebruikersnaam / public_html / kluis / klas / revision.php on line 33
    NB.
    - Ek kan nie skep nuwe bladsy vaultwiki en kry bo 'n fout boodskap, maar ek kan nog steeds die redigering vaultwiki boodskap met geen probleem
    As ek vbenterprisetranslator produk gestremd is, kan ek n nuwe bladsy te skep weer in vaultwiki
    - Ek het al probeer om Voeg hierdie lyn in die kluis / klas / revision.php lêer, na die begin <PHP, maar nog steeds dieselfde?
    ini_set (memory_limit ", '1024M");
    Ek gebruik vaultwiki 3.0.13
    - Ek het reeds 'n draad in vaultwiki forum te skep https://www.vaultwiki.org/threads/5265/ As hulle kan help of gee aanduiding van hulle kant, so nou is ek vra of daar 'n paar hotfix van vBET kant eerste oor hierdie. Dit kan ander lid dat die gebruik van vbenterprisetranslator mod met vaultwiki te help

regrads
    Richie

Afgetree;)

Het jy al probeer om jou te verhoog geheue limiet aan die hele van jou bediener, maar maak hierdie instelling globale?

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •