Migal:
jammer vir die vertraagde reaksie - Ek was verlede week op vakansie.
Ek herinner my dat die WP-robot autotranslates met behulp van Google, Yahoo of bablefish (beskikbare opsies in die configuration) so 'n kyk na die implementering daarvan mate.
Beste groete
Martin
Dankie - ek sal dit ondersoek. Op die oomblik het ons 'n "nuwe hoop" - Google beweer dat die vertaling API sal nie gesluit word nie, net verander word een. Dit is belangrik, omdat daar geen ander API so baie tale gee. Tog sal ons ander moontlikhede ondersoek, want nou is daar geen inligting oor die nuwe Google-strategie.
Dit sal wonderlik wees as VBET kon nog Google se API gebruik saam met die vermoë om 'n sekondêre vry vertaler te gebruik indien nodig. Vir my is 'n betaalde Google API die moeite werd sou wees.
Soos ek geskryf het, gaan ons ook ander moontlikhede. Jy kan altyd die gebruik van Google vir 'n paar vertalings wat nie ondersteun word deur ander en ander diens waar jy kan dit gratis. Dit is waar ons gaan.
Volgende idee hoe om addisionele vertaling API te hanteer is 'n eenvoudige parameter waar jy kan besluit doen wat jy wil het alles vertaal deur Google, of deur ander API waar dit moontlik is om by te voeg.
So 'n oplossing sal steeds toelaat dat jy al die tale te gebruik en laer koste (Google Vertaling API sal betaal word). Die opset sal triviale - net een parameter. En vir diegene wat graag spesifieke vertaal diens te kies (wanneer 'n vertaling meer as 2 opsies sal hê) Ons sal' n eenvoudige PHP array met die kartering van die vertaling te verskaffer. Daar waar moontlik sal wees om meer as 1 verskaffer anders as Google te gebruik, sal ons daarop dat hierdie in PHP kommentaar. So jy konfigurasie lêer kan oopmaak, sal jy sien wat vertaal moet word deur Google (geen ander verskaffers vir sulke taal) en wat sal vertaal deur ander verskaffer word - wat een is, en wat anders ondersteun spesifieke vertaling. Net vir elke taal wat daar sal wees kaart waar die sleutel taal kode sal wees en waarde verskaffer sal word.
Wat nie omgee vir meer inligting wil net goedkoper vertalings te hê - net draai op een opsie. Wat besonderhede wil hê en maak gedetailleerde keuses net een string verander na 'n ander in' n toepaslike PHP tafel.
Dit is werklike idee hoe om ondersteuning vir 'n ander vertaling API's te voeg.
Enige kommentaar waardeer![]()
Ja, ek het inligting dat die WP-robot yahoo bablefish (dit is 'n oplossing) kan gebruik vir die vertalings. Ek het kennis oor dit in my werkplek vir hierdie probleem en ek sal dit meer ondersoek. As jy enige verdere inligting in hierdie gebied is, verskaf asseblief hier of deur PM. Danksy![]()
Sien hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8865
Dit lyk na uitstekende alternatief. Tog het ons 'n lisensie besonderhede te gaan. Dit is gratis, maar daar is 'n paar ekstra opmerking oor kontak met hulle, so sal ons kontak maak en te verduidelik sal dit moontlik wees om Microsoft API te gebruik vir gratis met vBET as adapter laag.
Ons het net e-pos stuur met 'n paar vrae te pos adres gegee word deur Microsoft Microsoft Vertaling API bladsy. Ons lisensie nagegaan en gevind dat geen beperking, maar ons wil seker wees dat ons op soek was na die regte plek en het nie iets mis. Dus, op hierdie oomblik, ons wag vir duidelikheid sal dit wettig Microsoft Vertaling API te gebruik in vBET.
Ons sal julle op hoogte hou![]()