BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 56

Thread: Google Translate API afgeskakel of sal betaal word? Maak nie saak nie - vBET ondersteun ander APIs

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by norku View Post
    ... Omdat Google het 'n vae rede vir die sluiting van die API Ek is eerlik' n bietjie bekommerd dat hulle kan begin om hierdie forums te straf gebruik dit ten spyte van die feit hul TOS tans toelaat dat sodanige gebruik. As hulle nie kan op so 'n kort kennisgewing die API stort dan miskien hulle kan verander ook die TOS en laat ons almal met' n groot probleem.
    Ek sou nie bekommerd wees oor hierdie - Google stelling is duidelik: API is slegs beskikbaar tot 1 Desember 2011, nou enigste beperking sal wees oor die aantal daaglikse versoeke.

Dit is 'n duidelike en amptelike - daar is niks meer agter en daar is geen sin om iets te agter te stel. Google sal net shutdown die API wanneer hulle wil, en hulle wil die 1ste Desember en alles is reeds geskeduleer is om te doen. Persoonlik sien ek geen sin groter gemors te maak en sny dit met geen rede. Google as vennoot verloor nou baie punte vir baie mense (net rond te kyk oor mense reaksies op verskillende forums), is daar geen sin vir hulle om bykomende redes om nie vertrou Google te gee.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ek sou nie bekommerd wees oor hierdie - Google stelling is duidelik: API is slegs beskikbaar tot 1 Desember 2011, nou enigste beperking sal wees oor die aantal daaglikse versoeke.

Dit is 'n duidelike en amptelike - daar is niks meer agter en daar is geen sin om iets te agter te stel. Google sal net shutdown die API wanneer hulle wil, en hulle wil die 1ste Desember en alles is reeds geskeduleer is om te doen. Persoonlik sien ek geen sin groter gemors te maak en sny dit met geen rede. Google as vennoot verloor nou baie punte vir baie mense (net rond te kyk oor mense reaksies op verskillende forums), is daar geen sin vir hulle om bykomende redes om nie vertrou Google te gee.
    Sommige verhelderend nuwe

http://googlecode.blogspot.com/2011/...-our-apis.html

UPDATE Junie 3: In die dae sedert ons aangekondig dat die afkeuring van die Translate API het, het ons gesien hoe die passie en belangstelling uitgespreek deur so baie van julle, deur middel van kommentaar hier (glo my, ons lees elke een van hulle) en elders. Ek is bly om te deel wat ons werk hard om jou besorgdheid aan te spreek, en sal die vrystelling van 'n opgedateerde plan om' n betaalde weergawe van die Translate API te bied. Bly op die hoogte, sal ons 'n volledige update post so gou as moontlik.
    Laaste geredigeer deur Jncocontrol; 04-06-11 op 10:27. Rede: Se

Dit is goeie nuus - ten minste daar sal nog steeds die manier om so baie vertalings te hê. Kom ons hoop dat die prys sal gepas wees ... In elk geval sal ons ondersoek oor ander oplossings want dit is meer skinder as nuus.

Dankie vir enige inligting wat jy gee As iemand iets by te voeg - selfs wat jy dink oor die werklike situasie - nie, net te skryf.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Dit is goeie nuus - ten minste daar sal nog steeds die manier om so baie vertalings te hê. Kom ons hoop dat die prys sal gepas wees ... In elk geval sal ons ondersoek oor ander oplossings want dit is meer skinder as nuus.

Dankie vir enige inligting wat jy gee As iemand iets by te voeg - selfs wat jy dink oor die werklike situasie - nie, net te skryf.
    Ek dink nie dit behoort 'n probleem wees, Google-produkte is nie bedoel vir miljoenêrs.

Migal:

jammer vir die vertraagde reaksie - Ek was verlede week op vakansie.

Ek herinner my dat die WP-robot autotranslates met behulp van Google, Yahoo of bablefish (beskikbare opsies in die configuration) so 'n kyk na die implementering daarvan mate.

Beste groete

Martin

Dankie - ek sal dit ondersoek. Op die oomblik het ons 'n "nuwe hoop" - Google beweer dat die vertaling API sal nie gesluit word nie, net verander word een. Dit is belangrik, omdat daar geen ander API so baie tale gee. Tog sal ons ander moontlikhede ondersoek, want nou is daar geen inligting oor die nuwe Google-strategie.

Quote Originally Posted by MOGmartin View Post
    Migal:

jammer vir die vertraagde reaksie - Ek was verlede week op vakansie.

Ek herinner my dat die WP-robot autotranslates met behulp van Google, Yahoo of bablefish (beskikbare opsies in die configuration) so 'n kyk na die implementering daarvan mate.

Beste groete

Martin
    Ja, ek het inligting dat die WP-robot yahoo bablefish (dit is 'n oplossing) kan gebruik vir die vertalings. Ek het kennis oor dit in my werkplek vir hierdie probleem en ek sal dit meer ondersoek. As jy enige verdere inligting in hierdie gebied is, verskaf asseblief hier of deur PM. Danksy

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •