BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 6 FirstEerste 1234 ... LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 56

Thread: Google Translate API afgeskakel of sal betaal word? Maak nie saak nie - vBET ondersteun ander APIs

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ons het tydelik ongeskik die verkoop van vBET lisensies. Tot ons het 'n alternatiewe oplossing te ondersteun vertalings, sal ons nie meer lisensies om eerlik te wees met ons gebruikers te verkoop.

Ons het die helfte van jaar alternatiewe oplossing te vind en ek hoop dat ons dit sal vind. Nog op hierdie einste oomblik van die tyd het ons besluit om verkoop te hou. Ons sal weer verkoop wanneer vBET sal 'n ander vertaling API ondersteun.

Senior Member

MS kry, het een so goed: Microsoft ® Translator

jy is korrek glo ons kan gebruik HTTP

Senior Member

Ek hoop regtig julle ouens in staat is om jou (uitstekend) mod te dra na 'n ander API gou. My lede is gebruik vbet meer en meer, en ek is beslis die verkryging van nuwe lede (en kry ou lede te plaas) as gevolg van die taal fasiliteit. Egter nie, want Google het 'n vae rede vir die sluiting van die API Ek is eerlik' n bietjie bekommerd dat hulle kan begin om hierdie forums te straf gebruik dit ten spyte van die feit hul TOS tans toelaat dat sodanige gebruik. As hulle nie kan op so 'n kort kennisgewing die API stort dan miskien hulle kan verander ook die TOS en laat ons almal met' n groot probleem.

Omdat ons is gevra om 'n paar keer oor die maak van vBET moontlik te koop nou ons heropen verkoop van vBET. Tog het ons bygevoeg duidelike waarskuwing op die aankoop bladsy sodat enigiemand wat wil koop is bewus daarvan dat 1 Desember 2011 Google vertaling API sal gesluit wees en vBET het nie op hierdie oomblik alternatiewe manier om die vertaling te ondersteun.

Hier is die verklaring awailable op aankoop bladsy:
    WAARSKUWING: Google sal ophou om hulle vertaling API in 1 Desember 2011 om voorsiening te maak!. Ons is besig om die vertalings deur ander dienste te ondersteun. Jy kan al die inligting vind oor ons vordering hier: Google draai af vertalings API

Ons geblokkeer verkoop van vBET totdat ons nie alternatiewe oplossing vir vertalings, maar ons is gevra om te vBET in elk geval te koop. Ons is eerlik maatskappy en ons dink dat die verkoop van die produk wat die toekoms gou kan eindig, selfs wanneer die kliënt stem in oor wat in die lisensie is nie die manier om besigheid te maak (baie gebruikers nie lees lisensie te alle). Omdat ons is gevra vir hierdie ons heropen verkoop vir vBET met die waarskuwing. Wees bewus - Desember 1 Google vertaling API verwyder. Ons kan nie nou vertel hoeveel tale sal ondersteun word daarna, of sal ons vind 'n alternatiewe vertaling API te alle. En om enige foute te vermy - is hier om deel van vBET lisensie: vBET werk met behulp van Google Vertaal Diens en jy moet toegelaat word om dit te gebruik. EENVOUDIGE Podbielski Michał gee jy geen terugbetalings in die geval as jou forum is geblokkeer / verbied of beperk word in enige ander manier om te Google Translation Services.
    So daar sal geen terugbetaling ten alle tye. Ons sal ons bes doen om vertalings deur ander APIs te ondersteunNog steeds op hierdie oomblik kan ons nie waarborg sal dit wetlik moontlik is nie hoeveel tale sal ondersteun word.
    So as jy wil nog steeds te koop, bewus te wees van hierdie asseblief net gebruik ons Bestel nou! skakel.

Hi. Oor al die ander dinge in hierdie gebied - moontlikhede en so aan. Soos ek geskryf het, sal ons u inlig oor die vordering. Op die oomblik het ons 'n begin van die maand, so' n paar ekstra take gedoen moes word. Behalwe die werklike kliënte aangeleenthede, die vind van alternatiewe vertaling oplossing het die hoogste prioriteit. Enige ander funksie vir vBET is nie relevant is nou.

Quote Originally Posted by norku View Post
    ... Omdat Google het 'n vae rede vir die sluiting van die API Ek is eerlik' n bietjie bekommerd dat hulle kan begin om hierdie forums te straf gebruik dit ten spyte van die feit hul TOS tans toelaat dat sodanige gebruik. As hulle nie kan op so 'n kort kennisgewing die API stort dan miskien hulle kan verander ook die TOS en laat ons almal met' n groot probleem.
    Ek sou nie bekommerd wees oor hierdie - Google stelling is duidelik: API is slegs beskikbaar tot 1 Desember 2011, nou enigste beperking sal wees oor die aantal daaglikse versoeke.

Dit is 'n duidelike en amptelike - daar is niks meer agter en daar is geen sin om iets te agter te stel. Google sal net shutdown die API wanneer hulle wil, en hulle wil die 1ste Desember en alles is reeds geskeduleer is om te doen. Persoonlik sien ek geen sin groter gemors te maak en sny dit met geen rede. Google as vennoot verloor nou baie punte vir baie mense (net rond te kyk oor mense reaksies op verskillende forums), is daar geen sin vir hulle om bykomende redes om nie vertrou Google te gee.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Ek sou nie bekommerd wees oor hierdie - Google stelling is duidelik: API is slegs beskikbaar tot 1 Desember 2011, nou enigste beperking sal wees oor die aantal daaglikse versoeke.

Dit is 'n duidelike en amptelike - daar is niks meer agter en daar is geen sin om iets te agter te stel. Google sal net shutdown die API wanneer hulle wil, en hulle wil die 1ste Desember en alles is reeds geskeduleer is om te doen. Persoonlik sien ek geen sin groter gemors te maak en sny dit met geen rede. Google as vennoot verloor nou baie punte vir baie mense (net rond te kyk oor mense reaksies op verskillende forums), is daar geen sin vir hulle om bykomende redes om nie vertrou Google te gee.
    Sommige verhelderend nuwe

http://googlecode.blogspot.com/2011/...-our-apis.html

UPDATE Junie 3: In die dae sedert ons aangekondig dat die afkeuring van die Translate API het, het ons gesien hoe die passie en belangstelling uitgespreek deur so baie van julle, deur middel van kommentaar hier (glo my, ons lees elke een van hulle) en elders. Ek is bly om te deel wat ons werk hard om jou besorgdheid aan te spreek, en sal die vrystelling van 'n opgedateerde plan om' n betaalde weergawe van die Translate API te bied. Bly op die hoogte, sal ons 'n volledige update post so gou as moontlik.
    Laaste geredigeer deur Jncocontrol; 04-06-11 op 10:27. Rede: Se

Dit is goeie nuus - ten minste daar sal nog steeds die manier om so baie vertalings te hê. Kom ons hoop dat die prys sal gepas wees ... In elk geval sal ons ondersoek oor ander oplossings want dit is meer skinder as nuus.

Dankie vir enige inligting wat jy gee As iemand iets by te voeg - selfs wat jy dink oor die werklike situasie - nie, net te skryf.

Page 2 van 6 FirstEerste 1234 ... LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •