BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 6 van 6 FirstEerste ... 456
Resultate 51 aan 56 van 56

Thread: Google Translate API afgeskakel of sal betaal word? Maak nie saak nie - vBET ondersteun ander APIs

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Verslae is slegs beskikbaar vir Google Vertaling API v2. Vir v1 is nie en hierdie API 1 Desember 2011 gesluit sal wees, so daar is geen sin om iets te doen op hierdie gebied.

Op hierdie oomblik taal opsporing word alleen ondersteun deur Google Vertaling API (stand weergawes). Ons kan ook ondersteuning vir Microsoft - ons het dit nie doen nie, omdat ons sommige kwessies hier sien. Microsoft Vertaling API ondersteun minder tale, so as jy meer tale (wat alleen ondersteun deur Google) dan Microsoft Vertaling API sal nie in staat is om die taal op te spoor sal verander het. So met ander woorde - ons kan ondersteuning vir Microsoft Vertaling API taal opsporing voeg, maar jy kan dit gebruik slegs wanneer u gebruik maak net tale ondersteun vir Microsoft. As jy een taal gebruik meer as Google moet gebruik word, sal anders opsporing nie werk vir tale nie ondersteun deur Microsoft. Dit is die rede waarom ons het dit nie van die begin af - dit bemoeilik konfigurasie. Nou natuurlik besef ons dat baie kliënte sal net vashou aan die vrye vertalings so sal ons ondersteuning vir Microsoft Taal Detection voeg.

Daar is geen haas hier - so lank as Google Vertaling API v1 werk kan jy nog steeds 'n vrye taal opsporing. So die eerste keer sal ons gaan vir die vrylating van die nuwe vBET3.x en voeg daar steun vir 'n ander vertaling API. Dan sal ons gat ondersteuning vir die Microsoft Taal Detection.

NOTA: op hierdie oomblik in vBET4.x wat jy kan gebruik Microsoft vir vertalings en gratis Google-vertaling API v1 vir die opsporing. So jy hoef nie te wag met skakel. Taal opsporing werk apart - maak nie saak watter verstelling wat jy het vir die vertaling.

Let ook daarop dat Microsoft Translation API baie jonger is, sodat dit baie ontwikkel. Google se vertalings was van die begin af nie so goed soos nou nie. In elk geval - vBET gee jou 'n keuse om gratis of betaalde vertalings te gebruik. Ons sal ook baie gelukkig wees, as Google nie hul API sou verander om een te betaal nie... Wat nou belangrik is - neem aan!
    Laaste geredigeer deur vBET; 03-09-11 op 13:08. Rede: typo

Senior Member

Sjoe, lyk soos Microsoft slegs 37 tale ondersteun dat Google ondersteun 53 - Is dit korrek?

Jy is reg dat die Microsoft API nie so blyk te wees as Google se verfyn.

Op die oomblik het ek met behulp van die API soos volg:

Maar as daar 'n geënkodeerde \\ n \\ r \\ t in die teks, blyk dit die API skree op jou nie. Wat is die veiligste manier $ inligting te enkodeer? Op die oomblik is ek doen:

str_ireplace (array (% 0D% 0A ","% 09 "), array ('','',''),$ translationURL);

maar dit lyk nie genoeg wees om op die top van die urlencode. Google se URL api is meer elegant, as ons nie te bekommer oor kwotasies, óf nie.

Jy het vBulletin 4.x? vBET 4.x ondersteun reeds Microsoft vertaling en jy hoef nie enige veranderinge in die kode te doen.
    vBET3.x sal ondersteun in die volgende uitgawe. En inderdaad in Microsoft Vertaling API het ons koek sorg oor 'n paar spesiale karakters - dit is deel van die kode vorm vBET4.x hantering Microsoft Vertaling API:
    Code:
    $translationURL =& str_replace(array('%0A','%0D', '%09'),'',$translationURL);

Senior Member

Nee, ek gebruik 3,8 so ek sal moet wag en sien

Selfs met dié vervanging Ek kry kwessies op die teks wat bevat aanhalings. Maar vir die meeste bladsye, alles werk.

Ek hoop dat Microsoft voeg ondersteuning vir meer tale!

Quote Originally Posted by moman View Post
    Nee, ek gebruik 3,8 so ek sal moet wag en sien

Selfs met dié vervanging Ek kry kwessies op die teks wat bevat aanhalings. Maar vir die meeste bladsye, alles werk.

Ek hoop dat Microsoft voeg ondersteuning vir meer tale!
    Nuwe vBET3.x vrylating moet in hierdie maand In vBET4.x is dit reeds besig is uit 'n tyd, so foute moet reeds opgelos moet word. In elk geval sal dit vrygestel word as 'n beta weergawe die eerste keer as gevolg van die bedrag van veranderinge.

Senior Member

Klink goed!

Vir die tyd wat dit lyk asof ek het vasgestel die probleem met Microsoft vertaler. Dit blyk dat% 22 (geënkodeerde aanhalingstekens) in die URL's geskroef dinge so ek is net die verwydering van hulle heeltemal.

Byvoorbeeld,

Sal kla oor kwotasies, maar

werk goed

Page 6 van 6 FirstEerste ... 456

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •