BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: probleem

Lid

Default probleem

Text automatically translated from: Italian to: Afrikaans
    Translated text
    Ek geïnstalleer is die nuwe weergawe van vbenterprise vertaler (2.3.5) en van daardie oomblik nie maak my meer vertalings, in plaas van vertaalde tekste is leeg. Ek hang die geskeduleerde taak "outomaties verwyder ou vertalings uit die kas", dan het ek gestort het. Hoe kan dit werk? Dankie
    Original text

Lid

Text automatically translated from: Italian to: Afrikaans
    Translated text
    bystand gereageer in natura:
    Original text

Hallo Marco,

Jy was die stuur van 'n hoë volume van die verkeer na die Google AJAX APIs wat lyk soos dit mag misbruik of die gevolg van' n programmeertaal fout. Omdat jy nie jouself te identifiseer met 'n (opsioneel) API sleutel of deur korrek opstel van jou HTTP Referer (soos vereis deur die Gebruiksvoorwaardes) nie, was ons nie in staat is om u te kontak oor die verkeer.

Ek doen 'n beroep op u om' n blik op ons Gebruiksvoorwaardes te neem:
    Google AJAX API Gebruiksvoorwaardes - Google AJAX Taal API - Google Code

Let asseblief veral aandag skenk aan die afdelings wat vereis dat elke navraag word op die direkte versoek van 'n eindgebruiker, dat die resultate getoon moet word aan die gebruiker (onveranderde) en die reëls rondom die caching. Let ook op die vereistes rondom die toeskrywing en identifikasie.

As jy voel dat jou webwerf se gebruik in ooreenstemming is, verskaf asseblief 'n bykomende inligting met betrekking tot hoe om jou site die API (insluitend' n skakel) is die gebruik van en ook die IP-adres van u bediener.

Dankie,
    Adam Feldman
    Product Manager, Google

2009/12/11 Marco Ghisi <sanmarco76********it>

Salve,

nie so se devo scrivere in Italiano oppure in inglese, quindi intanto
    Provo in Italiano.

Sono l'amministratore di un forum:
    Scuola - Forum di Cultura Generale

che utilizza VN plugin per le traduzioni basato US google.

Il probleem è che da qualche giorno le traduzioni nie compaiono Più, e
    viene riportato questo errore:

{"ResponseData": null, "responseDetails": "Verdagte Terms of Service
    Misbruik, kontak asseblief ajaxapis-support@google.com"," ResponseStatus: 403}

Potete risolvere per favore?

Credo che Sia Tutto in regola

Dankie

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Soos ek sien jy het nie gebruik API sleutel voor die verbod. Ek sien ook daar 'n baie weird info - hulle sê dat jy nie gebruik het referrer header - 2.3.5 stuur verwijzende koptekst nie. Ek sal kyk het dit in kode.

So as boodskap sê - met hulle in verbinding tree
    Skryf wat jy API-sleutel gebruik nou en 'n nuwe weergawe van die program, het jy "Powered by Google", die pyn resultate net vir 15 dae en net vir die regte versoeke.

Asseblief ook check in jou logs doen sommige skyn robot is nie crawlen jou forum te gulsig - dit kan die rede waarom Google kry 'n hoë volume verkeer.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ook asseblief update 2.3.6 - dit blyk dat daar fout in die stuur van verwijzende koptekst.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •