BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 13

Thread: Het jy hulp nodig by die bediener belasting te verminder

Senior Member

Default Het jy hulp nodig by die bediener belasting te verminder

Hi, Ek het probleme met my server load, ek het reeds verskuif toegewyde om te probeer om dit te genees nie, maar nog steeds 'n groot bediener vragte, as ek vbet die bediener lading druppels afskakel.

Kan iemand help?

@ Kamil, jy het reeds volle toegang besonderhede aan u gestuur word in 'n PM as jy wil gaan.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    hier het jy 'n vBET lys van wenke: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Onthou - as jy al die tale in staat gestel - jy het 53 meer inhoud (drade, poste, ens.) op jou forum, en natuurlik baie verkeer forum.

Jy kan afskakel sommige tale en wag wanneer die kas vir die enabled taal sal gevul word, daarna - jy kan die volgende deel van die vertalings in staat stel.

In die tweede plek, In hierdie Communique ons het 'n groot verbetering van (baie groot een) - dit is' n geheue kas stelsel (4 verskillende opsies). Jy kan dit besigtig in jou admincp-> vBET Cache. (Onthou - jy moet jou bediener te integreer om hierdie soort kas te gebruik)

Senior Member

Ek het almal geïmplementeer wat ek kan van jou prestasie aanbevelings, ek ook het al die tale in staat gestel (asook die meeste) sedert die koop vbet ongeveer 6 maande gelede, het die vrag is konsekwent hoë al die tyd. Soos vir die geheue kas (beta) Ek dink nie ek het enige kas versneller op my server, maar evrything anders is soos per jou instruksies nie.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

van ons laaste Communique het ons gewerk het op hierdie geheue kas - Dit moet die groot een in die prestasie. Jy moet jou bediener ingestel met hierdie kas (miskien het jy reeds het - vra jou bediener ondersteuning)
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 26-05-11 op 22:25.

Senior Member

Hi Kamil, ek het net nagegaan PHP Info en ek het dit nie doen nie, maar Ek sal hulle xcache of iets soos dit te installeer

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Hoekom het jy moeilikheid met jou server load? Ek sien jou forum is regtig vinnig vertaling, so waar is die probleem?

Neem asseblief kennis dat vertalings gemaak word deur eksterne dienste van Google word. Dit beteken dat wanneer die vertaling gebeur jou drade wag vir reaksie van Google. En dit is waarom jou server load is groter, maar dit beteken nie die stelsel beïnvloed, omdat wag drade geen SVE of addisionele geheue (net reeds gebruik). So dit is hoekom jy altyd 'n hoër server load met vBET aangeskakel (as die afgeskakel geen draad is wag vir die resultate van Google) en in dieselfde tyd sal jou forum werk nog steeds vinnig, want wag drade neem nie CPU.

So, wat is regtig nodig is om die server load minnaar te neem, is om te verseker dat die drade nie wag vir die resultate van Google, maar Google kan ongelukkig sy resultate te kas net vir 15 dae. Jy kan probeer om dit self - as jy dit afskakel kas, of net maak sy tyd om te lewe kleiner, dan sal jy se server load groei - omdat minder resultate sal Cached en meer versoeke wag vir Google antwoorde. Daar is geen magic - vertalings van êrens kom, en dit neem tyd om dit te kry van Google.

Die gebruik van geheue kas kan help in die een of ander manier. Threads wag vir die Google-resultate sal wag nog steeds (jy sal dit nie slaag nie, totdat jy Cached alle vertalings, en jy sal nie, want dit is skoongemaak volgens Google TOS). Tog Cached resultate vinniger gegenereer word, sodat versoeke nie wag vir vertalings gaan vinniger van versoeke queue.

Hier kan jy uitvind wat presies server load is: Server load en uit te vind dat solank as wat jy het vrye bronne server load is nie 'n probleem.
    Weet wat die waarde van die server load nie al is baie belangrik. Weet hoe om die waarde te interpreteer is wat tel.
    onthou die definisie: die bediener belasting verteenwoordig die aantal prosesse wat wag om toegang te verkry tot die SVE. Maar nie al die prosesse is dieselfde! As die prosesse is lae prioriteit, wanneer 'n nuwe bediener versoek (bladsy versoek) verskyn, kan dit nog hanteer word byna dadelik.
    Nie te praat van dat die server load is net een faktor van baie ander (geheue gebruik, CPU gebruik, die grootte van swap file)
    Soos gewoonlik, en soos baie mense wat direk betrokke is by die aanbieding besigheid sê, dit kom alles neer op die werklike lewe gedrag. Is die bladsye laai vinnig? Is 'n proses soos deur' n databasis 'n redelike tyd neem te soek? Dan is jy regtig nie 'n probleem het, ongeag die server load
    Dus, Die uiteindelike toets is die manier waarop die bediener optree. Indien die bediener is vinnig, 'n nommer, selfs al is dit bekend as "server load", regtig nie veel beteken nie
    So omdat jou bediener is vinnig en ek kan sien jou forum antwoorde vinnig, Jou probleem is net virtuele - daar is geen werklike probleem. Server load waarde wat jy gee geen inligting oor die werklike prestasie, net wenke as jy weet hoe om dit te interpreteer (dws as bediener is goed met die bediener vrag X, dan kan jy begin nagaan wat aangaan, indien dit vinnig groei tot 2x of so iets). Net statiese nommer kry jy niks beter check jou geheue en verwerker prosesse om seker te wees dat hierdie waarde OK is vir jou bediener en as dit OK dan nie saak watter server load waarde is.

Tog as jy wil 'n paar ekstra wenke:
    - Maak groter kas TTL indien u dit te verlaag (standaard is die maksimum wat toegelaat word deur Google TOS).
    - As jy geen HDD ruimte kwessies af cron taak vir die skoonmaak van gas kas - dit hoef nie skoongemaak moet word op alle nie, omdat dit bygewerk resultate as dit nodig is, nog steeds die verwydering van baie van die ou lêers kan baie lang tyd neem vir PHP.
    - Gebruik geheue kas
    - Aan die einde (maar ek sien geen sin van dit, omdat jy nie ding probleem het) begin aanskakel tale wat gee jou minder verkeer

By the way - Wat is jou server load, gemiddelde CPU en geheue gebruik, en watter hardeware het jy (hoeveel CPU, geheue) nie? Is swap file gebruik word?

Senior Member

Volgende is die besonderhede soos per jou vrae
    1) server load
    08:22:53 tot 44 dae, 13:31, 1 gebruiker, vrag gemiddeld: 4,07, 5,09, 5,26
    USER TTY van LOGIN @ ledig JCPU PCPU WAT
    wortel-punte / 2 datacenter1.supp 08:17 0.00s 1.53s 0.00sw
    2) SVE en geheue gebruik
    totale gebruik gratis gedeel buffers Cached
    Mem: 4040 3616 424 0 256 2809
    - / + Buffers / cache: 550 3490
    Swap: 8001 24 7976
    3) hoe baie CPUs
    3

EDIT: net neem 'n kiekie hier http://www.thecodecage.com/forumz/server.png my bediener is soos dit al die tyd hierdie momentopname is na 'n staat te stel memcahce.
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 27-05-11 op 08:47.

Senior Member

Soos bygevoeg inligting hier is die Top prosesse log:
    xxxx 93,0% / usr / bin / PHP / home / xxxx / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    xxxx 83,0% / usr / bin / PHP / home / xxxx / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    xxxx 75,0% / usr / bin / PHP / home / xxxx / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    mysql 6,8% / usr / sbin / mysqld - basedir / --datadir/var/lib/mysql - usermysql --pid-file/var/lib/mysql/xxxx.thecodecage.com.pid - skip-eksterne- locking
    mysql 6,7% / usr / sbin / mysqld - basedir / --datadir/var/lib/mysql - usermysql --pid-file/var/lib/mysql/xxxx.thecodecage.com.pid - skip-eksterne locking
    mysql 6,6% / usr / sbin / mysqld - basedir / --datadir/var/lib/mysql - usermysql --pid-file/var/lib/mysql/xxxx.thecodecage.com.pid - skip-eksterne- locking
    wortel 6,0% / bin / sh / usr / local / bin / rkhunter-C - cronjob
    Laaste geredigeer deur Simon Lloyd; 27-05-11 op 17:21.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by Simon Lloyd View Post
    Volgende is die besonderhede soos per jou vrae
    1) server load
    08:22:53 tot 44 dae, 13:31, 1 gebruiker, vrag gemiddeld: 4,07, 5,09, 5,26
    USER TTY van LOGIN @ ledig JCPU PCPU WAT
    wortel-punte / 2 datacenter1.supp 08:17 0.00s 1.53s 0.00sw
    2) SVE en geheue gebruik
    totale gebruik gratis gedeel buffers Cached
    Mem: 4040 3616 424 0 256 2809
    - / + Buffers / cache: 550 3490
    Swap: 8001 24 7976
    3) hoe baie CPUs
    3

EDIT: net neem 'n kiekie hier http://www.thecodecage.com/forumz/server.png my bediener is soos dit al die tyd hierdie momentopname is na 'n staat te stel memcahce.
    Ek is nie seker hoe om jou metings te interpreteer. As ek sien jou CPU gebruik word in so 'n 185% ... So of daar is iets warm reg in meting of dit van toepassing op 1 CPU is - as jy 3 dan kan jy 300% gebruik. As dit is regte manier dan beteken dit dat jy nog steeds het baie van die vrye SVE hulpbronne. Indien dit nie die korrekte my en vertel hoe om die resultate te interpreteer.

Ek is ook nie seker hoe om jou server load data te interpreteer:
    Gemiddeld: 4,07, 5,09, 5,26 laai
    Is daardie 3 verskillende in die tyd metings, of elke een is vir 'n aparte CPU nie? Wat is die krag van jou CPU?

PS. Cache moet tyd te vul.

Senior Member

Migal, dankie vir die antwoord van die vrag gemiddelde wat jy sien (en in die momentopname) verander elke keer as jy verfris weer, dit is as jy wys 'n sybmolic nommer, wanneer die las gemiddeldes getoon is daar ongeveer 6 of 7 dan die site is stadig maar die meeste van die tyd reageer nie, wat op sy beurt gee 'n fout.

Hier is die SVE data wat jy gevra het vir
    Verwerkingseenheid # 1
    Vendor

GenuineIntel
    Naam
    Intel (R) Xeon (R) CPU X3430@2.40GHz
    Spoed
    2394.030 MHz
    Cache
    8192 KB

Wanneer ek kyk in WHM Ek het 1 quad core CPU, terwyl die bediener sê mense vir my ek het 3 CPU's???

Ek weet nie of voorgee om te weet hoe die server load gemiddeld uitgewerk (die afgelope tyd, oor die afgelope 2 dae dit al:
    Load Gemiddeldes: 4,49 4,04 3,95

Forum is van die gemiddelde spoed en dit lyk nie te wees veroorsaak 'n probleem op die oomblik, alhoewel die verkeer rond is:
    271 (3 lede en 120 gaste en 148 Spiders)
    Waar die boonste syfer is gewoonlik ongeveer 500 - 600, maar dan is dit naweek so verkeer is laer.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •