BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: vBET beteken dat my tags gedaal het uit indesku Google!

Junior lid

Default vBET beteken dat my tags gedaal het uit indesku Google!

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Ek het op jou mode NLP-er - outomatiese draad tagger en vBET die gratis weergawe.

Aangesien ek geïnstalleer vBET opgemerk dat het uit die Google-indeks my tags met die basiese taal (Pools).

Van wat ek kan sien dit op jou forum is dit kruip net 50 tags: Moet site: Spreek 'n forum op Google, want ek kan ek nie' n skakel plak.

Miskien is dit omdat daar foute in Sitemapie (so vertel hulle my webmaster tools)? Spesifiek, hulle stel voor dat 'n paar skakels lei na dieselfde plek.

Miskien tyd om te dink oor hierdie NLP-daar? Die aantal besoeke per dag gedaal het my 13-10 duisend el by die feit dat die etikette het uitgeval van die indeks.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Text automatically translated from: Polish to: Afrikaans
    Translated text
    Verskaf asseblief 'n skakel na die site, kan ons sien wat gebeur as daar enige aansture of links hulself werk goed.
    Soos vir die portaal is 'n eenvoudige-NLP gee vals inligting, wat tans die primêre taal van Google gesoek oor die 275 uitslae daar, en ek dink dit is al die tags wat bestaan in daardie forum (daar is minder as 120, maar sommige het' n paar bladsye in die resultate) . Maklik verifikasie - gooi dit in 'n soektog op Google:
    Code:
    site:forum.simple-nlp.pl/tags/
    In verband met hierdie 'n fout op jou deel, ek vermoed dat ook' n probleem kan wees vir geïndekseer tags in jou eie forum - oplaai skakel wat sal bevestig dit die eerste keer.

Jy skryf fout - gee besonderhede. Ons is nie in staat om te reageer op ongespesifiseerde foute of help sonder spesifieke inligting.

Heeltemal op die kantlyn - vBET nie verander bladsye in natuurlike taal (gee bygevoeg vlae) so as naamlik die tags verdwyn uit die indeks, dan stel ek voor om te kontroleer of hulle soms nie geblokkeer in robots.txt lêers

Stuur asseblief die nodige inligting.
    Original text
    Laaste geredigeer deur vBET; 18-05-11 op 20:14.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •