BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Fout boodskap By die vertaling van enige hulp?

Default Fout boodskap By die vertaling van enige hulp?

Hi,

Ek hoop iemand kan help.

Ek probeer vBET (die jongste weergawe van vbulletin.org, 2,35) te installeer op my forum, maar elke keer as ek probeer om 'n bladsy te vertaal, ek kry die boodskap:

Fatal error: Call te undefined funksie: iconv () in / home / <forumname> / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 258

Ek het probeer die volgende:
    1. Ek het my taal van die forum verander in Engels
    2. Ek het probeer, en sonder 'n Google API sleutel
    3. Ek het my hosting maatskappy gekontak, en hulle verseker my dat krul en iconv is geïnstalleer en werk.
    4. Ek het probeer om die volgende stappe in 'n post # 4 van die baie vrae, maar dit beteken nie terugkeer nie.

Is daar enige hulp wat jy kan bied? Ek gebruik vBulletin 3.8.4

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Jy moet iconv te installeer in jou PHP - hierdie antwoord wat jy sal ook vind in http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

Dankie vir die antwoord, ek waardeer dit.

Ek praat met my hosting maatskappy na die lesing wat bietjie van die baie vrae, soos ek in my oorspronklike post gesê het, en hulle het my verseker dat iconv geïnstalleer was. Ek sal probeer om te praat hulle weer al is.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Soos jy kan duidelik sien in jou fout boodskap:
    Oproep na undefined funksie: iconv ()

Jy hoef nie iconv geïnstalleer. In plaas van om met hulle te bespreek - gee hulle net skakel na bladsy waarop hulle sal sien dat iconv is nie beskikbaar vir jou forum.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •