BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Ekstra bygevoeg Gebruikersgroepe

Senior Member

Default Ekstra bygevoeg Gebruikersgroepe

Hi, ons het regtig nie nodig om die 60 (ISH) nuwe Gebruikersgroepe het?, Gaan dit tot 'n absolute pyn wat deur elkeen die verandering van die toestemmings vir my mods & hacks gaan word.

Kan ons van hulle ontslae raak?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,

Kan jy verduidelik dit beter? Gebruikersgroepe? jy bedoel - vBET taal Gebruikersgroepe?.
    Wat beteken dit vleis, dat gebruikers kan verander vBET instellings?

Danksy

Senior Member

Hi Kamil, dankie vir die antwoord, wanneer die opgradering na 3.4.0 vir vb3.8.6 Ek het gevind dat elke taal het sy eie gebruikersgroep in Admincp> Gebruikersgroepe> Gebruikersgroep Bestuurder en die meeste van hulle het sekondêre gebruikers, die probleem is ek het 'n paar veranderinge en hacks bygevoeg wat vereis dat bestuurders die regte per gebruikersgroep te stel, so nou het ek elkeen om te gaan na alle permissions om te draai af.

Dit lyk net overkill elk van die gebruikers te sit in 'n sekondêre gebruikersgroep, wat is die punt van dit?

Hallo,

vBET maak Gebruikersgroepe outomaties en gebruikers word bygevoeg Gebruikersgroepe na na die instelling van die belangrikste taal (gebruiker taal in usercp).

Code:
    "have some modifications and hacks added which require admins to set the permissions per usergroup"
    Ek verstaan dit nie, kan jy dit beter verduidelik nie?

Senior Member

Ek het mods of hacks van vb.org & n paar persoonlike, byvoorbeeld ek het een wat geroep is VB-pos templates en binne die gebruikersgroep instellings vir elke gebruikersgroep jy of hulle kan die mod gebruik en wat sekere dele van die mod is tot hulle beskikking Al die nuwe Gebruikersgroepe dat vbet bygevoeg het die regte wat in staat te stel om die gebruik van hierdie mod, maar hulle moet nie toegelaat word nie, het ek amper klaar gaan deur hulle draai af al het die regte dit is 'n ware pyn. Hoekom het hulle nodig het om te wees in Gebruikersgroepe in die eerste plek?

Hier het jy hierdie opsie beskryf:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...each-user.html

Ten tweede - vBET Gebruikersgroepe word nie in verband met enige permissions so miskien is dit jou mod fout, maar ek kan nie vir seker sê nie.

Let asseblief vir my 'n naam gee aan die een van jou mods en url by hierdie mod (moet vry wees) en ek sal dit check op my toets forum (en natuurlik - skryf hoe om voort te plant om dit stap vir stap)

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •