BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: DB grootte

Senior Member

Default DB grootte

Is dit normaal vir jou databasis te verdriedubbel in grootte na die installasie van vBET?

Ek het begin met 'n 1GB DB, en nou is ek op soek na byna 3. Terwyl ek verstaan dat die hele bladsye poste Cached hier, sou dit nie meer stabiele het dit gedoen in 'n aparte databasis buite vB (soos 2.x nie)?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ja - jou DB sal groei. Jou inhoud 52 keer vermenigvuldig (as jy het al die tale aangeskakel), so dit is moeilik om te groei nie

Gebruik dieselfde DB NIE stabiliteit forum raak aan almal, want daar is geen navraag wat gebruik maak van ander bronne van vB. Ook vBET 2.x ook gebruik dieselfde databasis.

Jy kan altyd afskakel sommige tale, of net afskakel kas vir 'n paar tale as DB grootte is' n kwessie vir jou. Maar so lank as jy ruimte op jou ry, die grootte van die DB nie jou raak - vBET is die gebruik van indekse vir alle navrae. Daar is een ding wat jy kan belangstel as jou kas tafels is regtig groot - dit is die skoonmaak van strategieë. Vir meer besonderhede oor dié gaan aan Admin CP -> vBET -> Cache.

Senior Member

Dankie vir die antwoord! Dit goedkeuring van die sorg.

My laaste bekommernis is met mysqldumps. As ek mysqldump via opdragreël hardloop, is daar enige manier waarop ek die vBET-kastabelle kan uitsluit om gestort te word? Ek sal eerder nie ruimte mors wat die kas rugsteun nie

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ons beplan lêer kas te ondersteun. Dit sou baie meer spasie op die hardeskyf te neem nie, maar kry die data sonder DB navrae. Ons het nie begin met die implementering van hierdie nie.

Op die oomblik het ons beplan hoe konfigureerbare dit behoort te wees en ander besonderhede. Ons wil dit vir almal - dit beteken sonder die vereiste om enige bykomende caching enjin te installeer.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •