BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 8 van 8

Thread: vBet Volledige Guest leeg - maar nie vir crawlers

Default vBet Volledige Guest leeg - maar nie vir crawlers

Hallo,
    die Vbet Full Guest Cache is 'n lekker idee.

Maar maak dit moontlik om dit uit te skakel vir crawlers, omdat Google is lief vir my forum, en bladsye kry vinnig geïndekseer na 'n draad was opend is, sou dit nie goed wees 1h of langer te wag om dit geïndekseer.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

In sodanige geval kan jy net afskakel gas kas vir jou forum en sub-forum bladsye. So diegene wat gegenereer sal elke keer vir almal, en Google sal dadelik sien dat die nuwe draad oopgemaak word. vBET kan reeds bladsye wat nie Cached word deur 'n volle gas kas te definieer.

Is so 'n oplossing is OK?

I dont die gas kas gebruik op hierdie oomblik, omdat sy nie aan te pas by hoef kas gebruik wanneer 'n spinnekop' n draad / forum besoek.

Jy moet jou plugin meer seo gemaklik maak ->

as ek in staat stel om 'n volledige gas kas, kan ek check [] vir alle of [] nie vir spinnekoppe

So ...

Indien 'n gas is op die forum kry hulle volle Cached uitset, maar wanneer' n spinnekop besoek die webwerf kry hulle die werklike bladsy (indien daar besoek 'n spinnekop ignoreer "Gaste Cache tyd om te lewe.")

Weet jy wat ek bedoel?

Ja, ek weet wat jy bedoel. Steeds Let asseblief daarop dat spinnekoppe genereer baie verkeer na forums en check hulle gewoonlik nie dieselfde bladsye elke 'n paar minute. Dit is dus nie so belangrik as Spider draad bladsy uit die kas as dit is Cached vir 1 uur. Jy kan baie van die bediener stoor dank dat - veral in die geval van nie beduidende bladsye wat Cached is vir die volle 14 dae ten volle instel.

Op die oomblik wat jy kan afskakel gas kas vir forum / sub-forum bladsye vir alle besoekers (insluitend spinnekoppe). Dit sal toelaat dat spinnekoppe om nuwe drade om onmiddellik te sien, want skakels sal verskyn, direk op die forum bladsy.

Jy kan ook afskakel gas kas vir skroefdrade vir almal. Guest kas sal steeds cache ander jou bladsye (soos die bladsye van lede) wat nog steeds 'n verbetering. Die meeste verkeer sal gaan om die gas kas, maar nou al jou verkeer gaan om gas kas.

Ons sal jou versoek oorweeg om nuwe konfigurasie-opsie by te voeg. Soos ek dink dit is die spinnekop om te erken deur kop-of 'n ander inligting. So sal ons 'n prototipe maak en indien geen probleme sigbaar sal wees, sal ons dit in die volgende release insluit. Ons sal u inlig as ons 'n paar kwessies in hierdie gebied (moet nie - ek het nog steeds nie herken nie spinnekoppe voor so kan nie juis nou sê).

Goed, die volgende idee:
    [X] Volledige Guest kas
    [X] ignoreer "Gaste Cache tyd om te lewe" vir crawlers

As 'n kruiper besoek' n webwerf (draad, forum) wat nie verander het nie, dan 'Full HTML.
    Indien 'n kruiper besoek' n webwerf (draad, forum) wat dan verander ignoreer "Guest Cache tyd om te lewe" en 'n nuwe HTML uitvoer vir gaste.

Jy kan identifiseer crawlers deur die user-agent: http://www.user-agents.org/ (Net soek vir Google, ek dink dat ons net nodig het om te kyk vir "Googlebot / *.* (http://www.google.com/bot.html)", dit is nie die beste nie - maar vinnigste manier nie, maar i dont dink dat iemand jou wil om dit te misbruik.

Ek dink die enigste soek enginge waar dit winsgewend kan wees, sou wees om Google, omdat ander SE nie so vinnig as wat Google in indeksering, sodat ander kan maklik om te gebruik ou HTML uitvoer.

Beteken dit maak meer sin vir jou?
    Laaste geredigeer deur wowglider.de; 28-04-11 op 22:11.

Goeie idee om met 'n verfrissende Guest kas vir kruiper - as ons oog op te wek in elk geval kan ons ook bewaar dit in' n Guest kas

OK - versoek aanvaar. Ons sal kyk instel funksies en Fink bout besonderhede wanneer ons sal begin met die uitvoering daarvan. As jy iets nuuts by te voeg, voel asseblief vry

WAAR KAN EK Lees meer oor die gas Cache funksie? Ek neem aan dit is 'n opsie in die aangekoop weergawe van vBET is, korrek?

Afgetree;)

Jy lees van hier af: http://www.vbenterprisetranslator.co...-features.html.
    Volledige lêer kas vir die gaste is slegs vir betaalde weergawe.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •