Ek het gesien die gratis weergawe van hierdie laaste nag oor by vbulletin.org en het hierheen gekom om meer uit te vind - moet sê dit is 'n goeie idee, veral die deel oor die manier waarop jou site is opgeneem in 52 tale :-)
Ek gryp 'n kopie uit te probeer om op 'n nuwe tuiste ek gaan bou, en die installering het goed gegaan sonder enige groot voorvalle. Een noot op daardie egter vir dié van julle wat vBSEO gebruik - maak die veranderinge aan die FORUM_ROOT / sluit / functions_vbseo_createurl.php voor jy die invoer van die produk-vbenterprisetranslator.xml lêer
Ek stel voor dat die instruksies ook noem dit aan die bokant, iets soos "As jy met vbSEO wysiging van hierdie lêer eerste". As jy dit nie doen nie eerste sal jy nie in staat wees om jou admincp te gebruik totdat jy dit doen.
Ek het nog nie uitgepluis het hoe om te maak dit speel lekker met my vBadvanced skakels en PhotoPost vBGallery nie, maar ek is seker dit sal gou opgelos kry nie genoeg nie.
Wat ek lief te hê, is tot dusver van die verslag van my vbSEO Sitemap Generator vanoggend wat toon 'n bykomende 42k URL's is geskep sedert ek die mod :-) geïnstalleer
As jy wil dit in aksie te sien, het 'n blik -> TheCHS ~ Charleston Forum