BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: Weird E-pos

Senior Member

Default Weird E-pos

'N Forum lid het gekla oor hierdie:

'N Voorbeeld van' n e-pos:
    Liewe Bart,
    rparmar het net geantwoord op 'n draad wat jy geregtig onderteken het, - die FA Beperk Club - in die Pentax SLR Lens Bespreking Forum van PentaxForums.com. As jy 'n antwoord te plaas, kan jy die draad oop deur die onderstaande skakel. ASSEBLIEF nie reageer op hierdie E-pos.
    Hierdie draad is geleë op:
    Die FA Beperk Club - Page 32 - PentaxForums.com
    Hier is die boodskap wat gepos is:
    <! - START vBET Nie vertaal AREA ->
    --- Quote (Originally deur brecklundin) ---
    Plus ek is gedwing om dit te gebruik nie, want ek het net die 35ltd af vir 'n 43ltd ...' n perfek groot afskrif van die 35ltd verskeep en nog steeds ek kon dit nie weerstaan die verleiding van meer silwer.
    --- End Quote ---
    <! - END vBET Nie vertaal AREA -> Ek kan verband hou met dit! Ek verhandel my DA35 vir 'n DA12-24, want dit is meer belangrik vir my om diegene brandpunt gedek het. Maar ek het die FA43. Al is dit minder as die praktiese DA35 Ek vind dit 'n spesiale nis vul.
    Dit is dalk nie die beste tegniese voorbeeld van die lens in gebruik, veral met die post-verwerking, maar ek wil dit. (En dus nie die danser.) FA43 stakings weer waar die FA77 sou gewees het om 'n gewas te naby.
    Angie Smalis dans Niks Fields
    Image: http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis dans Niks Fields op Flickr - Photo Sharing!)
    Daar kan ook ander antwoorde, maar jy sal nie meer Notificaties ontvang totdat jy weer die forum besoek.
    Al die beste,
    PentaxForums.com

Nie al die e-posse lyk.
    fi een vir 'n post deur Eaglerapids het wys nie.
    Een vir 'n post by pcarfan so goed gedoen het.
    Miskien rparmar en pcarfan het nie hulle taal nie?
    Ook nie I.
    Is dit omdat nie almal het hul taal stel? As dit so is, is daar 'n MySQL navraag wat ek kan gebruik om almal se taal in Engels op te stel?

Dankie!

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dankie vir die nota. Ons het reeds begin werk vBET kommentaar van e-pos te verwyder, maar sit dit terug as gevolg van ander prioriteite. Ons sal terugkom na hierdie taak om te verseker dat die vBET kommentaar is nie ingesluit in die e-pos.

Ja ek kan bevestig dit ook. Dankie vir die sorg van hierdie te vBET.

Senior Member

Dankie! Hopelik sal die opgradering aan die bugfix weergawe (Ek neem 3.3.0) is relatief pynloos!

Junior lid

Ek het 800 e-pos ontvang vanoggend almal met

die Gebruikersnaam: <! - START vBET Nie vertaal AREA -> Ongeregistreerde <! - END vBET Nie vertaal AREA ->
    Class Name: vB_Database
    MySQL Weergawe

en ek het net nog 'n 75 e-pos soos hierdie ontvang.

Ek weet jy voorheen verduidelik, maar ek verstaan nie waarom dit gebeur.

Plus ek kry 'n massiewe server load kennisgewings van my dedicated server.

Quote Originally Posted by moman View Post
    Dankie! Hopelik sal die opgradering aan die bugfix weergawe (Ek neem 3.3.0) is relatief pynloos!
    Soos altyd update triviale sal word - net lêers oplaai en die invoer produk lêer

Ook 3.3.0 sal nie net die oplossing van bugs word nie, maar ook baie prestasie verbeterings sal ingesluit word.

Quote Originally Posted by chick View Post
    Ek het 800 e-pos ontvang vanoggend almal met

die Gebruikersnaam: <! - START vBET Nie vertaal AREA -> Ongeregistreerde <! - END vBET Nie vertaal AREA ->
    Class Name: vB_Database
    MySQL Weergawe

en ek het net nog 'n 75 e-pos soos hierdie ontvang.

Ek weet jy voorheen verduidelik, maar ek verstaan nie waarom dit gebeur.

Plus ek kry 'n massiewe server load kennisgewings van my dedicated server.
    Wat is die inhoud van daardie pos?

Oor bedienerlading - kan jy bepaal wat dit veroorsaak? Werklike inligting is nie genoeg nie - dit kan nie verband hou met vBET nie, of dit kan veroorsaak word deur meer verkeer. So as jy bepaal dat vBET skuldig is, maak asseblief nuwe draad oop en gee ons besonderhede

Ek hoop dit is gou vasgestel

Opgelos Ingesluit sal word in die volgende uitgawe. Mails opgedateer op 'n lae vlak haak is, so moet werk vir alle soorte oe posse, maar is getoets net op inskrywing op drade.

In die geval as enige ander dink met posse gebeur asseblief net hier skryf: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2756

PS.
    Ek dink ek moet appologise dat dit soo tooks lank - dit was regtig triviale reg te stel. Die probleem was dat die eerste keer toe ek op soek na e-pos hake Ek het gevind wat ek nodig het, maar dit in die verkeerde manier wat my hou dan getoets. Jammer - en hoop dat dit nie so unconvinient was nie - dit sal nou verdwyn

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •