'N Voorbeeld van' n e-pos:
Liewe Bart,
rparmar het net geantwoord op 'n draad wat jy geregtig onderteken het, - die FA Beperk Club - in die Pentax SLR Lens Bespreking Forum van PentaxForums.com. As jy 'n antwoord te plaas, kan jy die draad oop deur die onderstaande skakel. ASSEBLIEF nie reageer op hierdie E-pos.
Hierdie draad is geleë op:
Die FA Beperk Club - Page 32 - PentaxForums.com
Hier is die boodskap wat gepos is:
<! - START vBET Nie vertaal AREA ->
--- Quote (Originally deur brecklundin) ---
Plus ek is gedwing om dit te gebruik nie, want ek het net die 35ltd af vir 'n 43ltd ...' n perfek groot afskrif van die 35ltd verskeep en nog steeds ek kon dit nie weerstaan die verleiding van meer silwer.
--- End Quote ---
<! - END vBET Nie vertaal AREA -> Ek kan verband hou met dit! Ek verhandel my DA35 vir 'n DA12-24, want dit is meer belangrik vir my om diegene brandpunt gedek het. Maar ek het die FA43. Al is dit minder as die praktiese DA35 Ek vind dit 'n spesiale nis vul.
Dit is dalk nie die beste tegniese voorbeeld van die lens in gebruik, veral met die post-verwerking, maar ek wil dit. (En dus nie die danser.) FA43 stakings weer waar die FA77 sou gewees het om 'n gewas te naby.
Angie Smalis dans Niks Fields
Image:
http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis dans Niks Fields op Flickr - Photo Sharing!)
Daar kan ook ander antwoorde, maar jy sal nie meer Notificaties ontvang totdat jy weer die forum besoek.
Al die beste,
PentaxForums.com
Nie al die e-posse lyk.
fi een vir 'n post deur Eaglerapids het wys nie.
Een vir 'n post by pcarfan so goed gedoen het.
Miskien rparmar en pcarfan het nie hulle taal nie?
Ook nie I.