BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: om fout boodskappe na die server upgrade

Default om fout boodskappe na die server upgrade

Hallo,

Ek het net my site na 'n nuwe dedicated server. voorheen was alles fyn op my laaste bediener werk. na die skuif na die nuwe server, kry ek die volgende foutboodskap:

Fatal error: Call to undefined funksie iconv () in / home / Gebruikersnaam / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php op lyn 379

Dit is vir show thread bladsye. vir die forum-bladsye, sowel as vbacmps bladsye en vbcommerce / vbcredits bladsye, gaan dit gaan leeg wanneer jy op 'n ander vlag.

Weet jy hoe kan ons hierdie probleem op te los? lyk soos 'n bediener instelling gewees het vandat die dinge werk goed voor ek verhuis na die nuwe bediener.

danksy
    simit

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ja, dit is bediener instellings kwessie - meer spesifiek PHP kwessie. Kyk hier wat vereis word vir die mod werk:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

Jy moet iconv geïnstalleer en dit is wat jy op jou nuwe bediener ontbreek. Jy sal maklik vind installasie handleiding soek Internet vir: PHP iconv

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •