BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: sekondêre Gebruikersgroepe vir gebruikers is afhanklik van die moeder taal vir elke gebruiker

Default sekondêre Gebruikersgroepe vir gebruikers is afhanklik van die moeder taal vir elke gebruiker

Ek stel voor maak sekondêre Gebruikersgroepe hang af van die taal wat hulle verkies of moedertaal

dit in staat sal stel om beheer verskillende gebruikers dat hulle hul taal te gebruik om te post
    sodat ons kan maak someforums nie vir gebruikers van die spesifieke taal
    ook e-pos te stuur of te bied afhang van die taal het wanneer hulle behoort aan sekondêre groep

seconday gebruiker groep:
    Engelstalige gebruikers
    Arabic gebruikers
    en so aan

Dit is moet afhang van wat hulle as hul eie taal kies uit die registeration
    en met die vermoë om dit te verander as hy kies die verkeerde taal vir hom
    en dan sal hy oorgeplaas na 'n ander sekondêre gebruikersgroep

Ek gebruik vbet vir een jaar voordat ek stop dit tydelik totdat ek klaar is opgradeer na VB 4 met die vaste alle foute
    en daar is reeds gebruikers uit verskillende lande en ek wil 'n paar spesifieke beheer ook afhang van hul moedertaal

kan jy hierdie draad vbet4 funksie versoek transfertmatrixmethode

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Die idee van die gebruikersgroep is baie slim Nie noodwendig die gebruik van sekondêre gebruikersgroep (op sommige forums is dit reeds 'n spesiale betekenis) - net soos die groep.

Ons het reeds funksie versoek om toe te laat wat kennisgewings, afhangende van die standaard taal van die gebruiker. Gebruikersgroepe kan word oplossing (check dit nie, maar veronderstel dat die kennisgewing stelsel sluit moontlikheid notice te definieer vir groep).

Dus as ek verstaan wat jy wil vBET aparte gebruikersgroep te skep vir elke ondersteun taal. Ons sal sommige voorvoegsel gebruik, soos vbet_ of lang_, of language_ - so al die Gebruikersgroepe sal saam wees as getoon in alfabetiese volgorde (waarskynlik vbet_ - moontlike konflikte te vermy). Ook sal vBET outomaties ingestel hierdie gebruikersgroep volgens die standaard taal van die gebruiker. Is dit reg?

Op die oomblik is - aanvaar Bevestig asseblief die besonderhede van hoe dit moet werk. Ook - soos ek geskryf het ons nie wil hê sekondêre gebruikersgroep te gebruik. Smeer 'n ander gebruikersgroep te gebruiker (daar is geen beperking van die groepe bedrag) - is dit OK?

hallo
    As jy verstaan die funksies van | "sekondêre gebruikersgroep"
    sal jy verstaan dit sal die volgende groot stap vir vbet
    sekondêre groep in enige tyd kan verwyder word en die gebruikers behoort dit gehou sal word op die primêre groep

sekondêre groep gee ons 'n baie beheer oor die toestemming afhanklik is of ignoreer dit net en kry die toestemmings van die primêre wat die deafult geregistreerde gebruiker groep of enige addisionele primêre gebruikersgroep word

byvoorbeeld:
    kennisgewing kan beheer word afhang van die seconday groep ID
    spesiale forums vir spesifieke seconady groep te sien of nie sien nie

daar is 'n baie en' n baie voorbeelde van hierdie
    en so as ons seconady groepe met die name van die tale en wanneer die gebruiker verkies die moeder taal vir hom, hy word outomaties op hierdie sekondêre groep
    Gebruiker: John
    Kies: Engels as moedertaal
    Hy sal in die sekondêre gebruikersgroep wat is: Engels
    en hy sal die permissies hang af wat ek wil daardie Engelssprekendes

indien die eienaar wil vbet te verwyder, kan hy hou daardie sekondêre Gebruikersgroepe as hy wil of verwyder dit met die produk
    dit sal geen invloed op die vBulletin op alle dit is net sekondêre gebruikersgroep en jy kan lees en toets dit op vBulletin handleiding

plz ons dit nodig het seconday gebruikersgroep primêre gebruikersgroep en jy nie kan lees oor dit en toets die sekondêre gebruiker groep in vBulletin.
    danksy

Ek is nie seker ons praat oor dieselfde ding of nie. Het jy as "sekondêre gebruikersgroep" "Bykomende Gebruikersgroepe" of nie verstaan? Indien nie - wys my asseblief hoe kan ek dit stel in die Admin CP hierdie "Sekondêre gebruikersgroep" het gekies.

Ja, dit is: Addisionele Gebruikersgroepe

So - geen probleem

Klaar en sal ingesluit word in vBET 4.3.0 Nuwe rol sal outomaties geskep word vir elke taal. En dit sal outomaties bestuur word om te hou vir die gebruiker rol wat toepaslik is vir sy gekose standaard taal

ok ek het net Hernu my vbe
    Ek hoop dat die nuwe weergawe sluit die addisionele Gebruikersgroepe sodat elke taal sal bykomende gebruikersgroep

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Klaar en sal ingesluit word in vBET 4.3.0 Nuwe rol sal outomaties geskep word vir elke taal. En dit sal outomaties bestuur word om te hou vir die gebruiker rol wat toepaslik is vir sy gekose standaard taal
    Sal dit beteken dat ek myself kan sit, sê beide die groepe vir die Engelse en Sweedse, en dan as 'n teks is geskryf in óf ek in staat sal wees om om dit onvertaalde by verstek te lees? Of moet ek maak 'n nuwe funksie versoek vir wat?

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •