Hello. Ek het net begin werk daaraan, en na 'n paar te ontleed, het ek besef dat daar geen fout te alle ... Ek het nog sal seker die moontlikheid om die gedrag te verander, nou hier is die verduideliking wat gebeur:
- Jou vertaal bladsye is in UTF-8, sodat blaaiers toon spesiale karakters van die URL in mooi manier (maw wat nie hierdie standaard eer uitgesluit)
- Jou oorspronklike bladsye is nie un UTF-8, sodat die leser nie spesiale karakters vertoon in 'n mooi manier en vBET nie veranderinge URL's vir nie vertaal bladsye
Ek sal kyk hoe dit sal optree as vBET re-enkodeer URL selfs vir nie vertaalde bladsy - ek kan dit nie voorspel nie omdat bladsy kodering en URL kodering sal verskil. As dit sal help, sal ek gee jou quick fix en sal waarskynlik nie sluit dit in die amptelike vrystelling (of konfigureerbare - moet eerste resultate te monitor en te dink oor moontlike effekte). As dit sal nie help nie dit sal bly soos dit is, want dit is browser vertoon vraagstuk (net soos Internet Explorer nie spesiale karakters in n mooi manier aan almal - miskien nuutste doen dit nie check dit).
Ek sal jou terugvoer gee in 'n paar oomblikke.