BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 25

Thread: Outomaties vertaal bladsye vs Google inhoud riglyne

Default Outomaties vertaal bladsye vs Google inhoud riglyne

---
    ADMINISTRATEUR NOTA: hierdie pos sluit vals inligting oor Google verklaring vir outomaties vertaal inhoud. Ook die stelling nie van toepassing op vBET. Sien asseblief hier vir besonderhede: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Ongelukkig is ek op vakansie toe boodskap is geskep en baie van verkeerde inligting is ingesluit in hierdie draad - dit is waarom regstelling hier ingesluit.
    ---

Hallo

Ek wou net jou te laat weet dat Matt Cutts het gesê dat die motor die vertaling van webblaaie binne hul "motor generated content" riglyne wat sedert die Google Panda update gestraf word.

Dus net as 'n waarskuwing wat jy dalk wil heroorweeg die toevoeging van al jou vertaalde bladsye in jou sitemap.

In die feit dat jy dalk wil om te oorweeg Google om te verhoed dat notering outomaties vertaal tale op alle via robots.txt.

Hier is die video: YouTube - Hoe moet ek gelokaliseerde inhoud hanteer?

Groete

StarBuG
    Laaste geredigeer deur vBET; 07-04-11 op 14:54.

Senior Member

Oeps ... lyk redelik duidelik dat Google nie, soos wat Vbet nie, dan. Waarom het Google nog steeds indeks outomaties vertaal bladsye is? Maak nie sin nie.

Want wanneer die bladsye besoek dit nie weet dat hulle outomaties vertaal.
    Hulle is in die databasis gestoor en is nie via hul API aan hulle kruiper bedien.

Dit is heeltemal fyn wat vBET egter nie in die sin dat die meeste mense probeer om dit te gebruik.

Dit is 'n vertaling funksie wat mense wat verskillende tale praat help om jou inhoud te verstaan.
    Dit is egter nie 'n manier om jou inhoud van die bladsy te vermeerder.
    As jy dit gebruik dat die manier waarop Google sal dit as 'n lae kwaliteit "outomaties gegenereer inhoud" sien en jou webwerf straf vir dit vroeër of later.

Senior Member

Dankie.

Kamil,

Kan ek net bevestig asseblief dat as ek wil Vbet loop op my forum te hou, maar nie wil hê dat Google die motor vertaal bladsye wat ek nodig het net om die volgende te doen om te sien:

1. Voer 'Disallow: / / forum / xx"In robots.txt waar xx dui op die vreemde taal (s) in gebruik op my forum

2. Draai die stappe in hierdie boodskap vir sitemap integrasie: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re genereer en weer voor te lê sitemap.
    Laaste geredigeer deur norku; 31-03-11 op 10:42.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Ja. As jy jou bladsye vir Google bots Disallow - jy sal jou bladsye nie geïndekseer deur Google.
    natuurlik as jy reverse alle veranderings van Sitemap - dieselfde - bladsy nie geïndekseer.

jy het natuurlik al die bladsye word geïndekseer deur Google jy nodig het om die nuwe sitemap op te laai.
    Bygevoeg deur Michał Podbielski:
    Jy hoef nie enige vertaal inhoud te sluit, sien:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Laaste geredigeer deur vBET; 07-04-11 op 14:49.

Senior Member

Thank jy Kamil. Ek dink dit is 'n ware skande dat Google nie soos die inhoud op hierdie manier gegenereer. Ek dink hulle moet 'n uitsondering maak vir forums omdat Vbet is' n fantastiese idee en selfs in die kort tyd wat ek moes dit volledig werk ek het 'n verbetering in my stats. Alles is nie verlore maar natuurlik omdat die regtig slim deel van Vbet - dat vreemdetaalsprekers op 'n forum in hul eie taal kan deelneem - is natuurlik nog steeds daar.

Senior Member

Hrm, Google is uiteindelik gaan om net te laat val dié vertaalde bladsye? As dit gebeur, ek wonder as wat die posisie van die inheemse taal bladsye sal beïnvloed?

Quote Originally Posted by tavenger5 View Post
    Hrm, Google is uiteindelik gaan om net te laat val dié vertaalde bladsye? As dit gebeur, ek wonder as wat die posisie van die inheemse taal bladsye sal beïnvloed?
    Google verskyn het VBET bladsye verwyder nou: sien die bespreking op my blog.

Ek persoonlik dink nie dat hierdie bladsye is gemorspos het ervaar nie, hulle het 'n wettige doel ...
    Lost in Translation: Google Algo Update 2010/06/04 | SEO Blog van SEOforums.org

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by StarBuG View Post
    Hallo

Ek wou net jou te laat weet dat Matt Cutts het gesê dat die motor die vertaling van webblaaie binne hul "motor generated content" riglyne wat sedert die Google Panda update gestraf word.

...

Hier is die video: YouTube - Hoe moet ek gelokaliseerde inhoud hanteer?

Dit is NIE waar is. Sien asseblief die video weer. Hy het gesê dat dit KAN van toepassing op outomaties gegenereerde inhoud riglyne en dan is hy vertel verkeerde indruk wanneer bladsy totaal is nie leesbaar is vir die mens. So regtig Google robots is nie in staat om sulke bladsye as outomaties gegenereer inhoud te oorweeg en dit gedoen kan word slegs deur menslike en slegs indien die vertaling is nog nie die week, maar in die geheel en al neergestort het, want vertaalde bladsye self is baie goed wat beskryf word in die film op konteks hoe URL's moet kyk.

Ek wil ook al ons gebruikers te kalmeer, wat sê Matt Cutts oor die outomatiese vertalings wat val Google se outomaties gegenereer inhoud riglyne is Nie van toepassing vBET. Dit is omdat:
    1. Matt sê duidelik dat hy praat oor 'n eenvoudige vertaling van die hele inhoud en vBET nie vertaal hele inhoud - dit spaar gebruikers name en ander gebiede, indien dit nie vir vertaling vir vBET gemerk.
    2. vBET is nie oor die outomatiese vertaling nie, maar oor die ondersteuning van veeltalige gemeenskappe, waar elkeen in sy eie taal in dieselfde draad kan skryf. Dus weer dit is nie net eenvoudige vertaling van die hele bladsy, en dit is nie oor die outomatiese vertaling nie, maar oor veeltalige gemeenskappe.
    3. Vertalings self gemaak word deur Google self wat 'n baie goeie gehalte en as Matt duidelik het gesê dat sulke vertalings, kan behandel word as outomaties gegenereer inhoud slegs indien dit is regtig nie leesbare.

So hoop ons gebruikers voel nou beter Om te verhoed dat slegte gevoelens en scaring diegene wat nie hele onderwerpe lees net headers ek sal verander die titel van hierdie onderwerp. Met volle respek aan die skrywer - ons doen dit net misverstand te vermy, want die onderwerp aanvaar iets baie sleg wat ons glo is nie waar. Hoop dit is OK vir die skrywer

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by norku View Post
    Dankie.

Kamil,

Kan ek net bevestig asseblief dat as ek wil Vbet loop op my forum te hou, maar nie wil hê dat Google die motor vertaal bladsye wat ek nodig het net om die volgende te doen om te sien:

1. Voer 'Disallow: / / forum / xx"In robots.txt waar xx dui op die vreemde taal (s) in gebruik op my forum

2. Draai die stappe in hierdie boodskap vir sitemap integrasie: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re genereer en weer voor te lê sitemap.
    Jy het nie enige van vertaalde inhoud te sluit! Sien die film weer - hierdie hele film is oor hoe URL's te noem wanneer jy inhoud vertaal, so inhoud met vertaal is perfek boete vir Google!

Die aantekening oor outomaties vertaal inhoud is NIE van toepassing vBET en ook StarBuG van valse inligting skryf dat dit beskou word as die inhoud duplisering wat nie waar is nie (dit kan wees, nie "dit is", en dit kan nie van toepassing te vBET) - kyk my vorige post.

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •