BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 15 van 15

Thread: Advanced search toon geen resultate

Senior Member

Hi,

Nee, jy soek nie korrek. "Führerschnur" net in die resultate verskyn, want dit is nie altyd vertaal deur Google dws die term "Führerschnur" verskyn op die Japannese weergawe van my forum, die Franse, die Russiese ens ens Dit is waarom dit terug op 'n soektog. Jy moet soek na 'n vertaalde term - iets wat jy kan sien op die forum wanneer jy oorskakel na' n ander taal.

Probeer die soek soos ek beskryf het in 'n post # 9 hierbo het ... Jy sal sien wat ek bedoel.

Senior Member

Enige nuus van hierdie ouens?

Senior Member

Stamp dit weer soos die draad is nog steeds gemerk as "opgelos", selfs al is die probleem bly.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Jammer Kamil het om jou antwoord te mis. Neem asseblief kennis dat die fout was in die kodering dus was daar geen resultate op alle vorm vertaal bladsye. Dit is reggemaak en dit is hoekom probleem was opgelos beskou.

Oor die soekresultate - vBET ondersteun nie op hierdie oomblik vertaling vir gesoekte frase nie. Maak asseblief nuwe draad oop in funksieversoek met hierdie

Senior Member

Sal doen Migal. Dankie.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •