BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: Sosiale Probleme met die URL Gesprek

Default Sosiale Probleme met die URL Gesprek

Hallo,

Ek het met behulp van vbet sedert die 2.X-tak, en is die opgradering langs die pad. Ek het net opgegradeer tot 3.2.2.

nou, wanneer ek op die vlae, merk ek op die URL verander so goed. Maar soms die bladsy behoorlik vragte nie, maar ander kere, Ek het net 'n wit bladsy wat sê "Bladsy nie gevind nie." kry. my webtuiste is informedtrades.com. Ek het vbseo so goed geïnstalleer.

Ek het gesien sommige mense verslagdoening soortgelyke ervarings, maar ek het nie almal praat oor dit kan voorkom, slegs 'n paar van die tyd nie, en het ek mense sien wat net' n probleem gehad het na die onlangse opgradering. Jammer as dit is reeds behandel en ek het dit gemis.

enige idees oor hoe om die probleem op te los?

danksy
    simit

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi. Ek dink ek het gevind dat die patroon. Op die forum links wat spesiale karakters het geëis word nie gevind nie. Ek weet nie hoekom nie weet nie.

Ons is nie in staat is om dit op ons bedieners om voort te plant (soos jy hier kan sien, is dit goed werk) asseblief so PM my toegang tot die details vir jou Admin CP en FTP.

Quote Originally Posted by simit patel View Post
    Hallo,

Ek het met behulp van vbet sedert die 2.X-tak, en is die opgradering langs die pad. Ek het net opgegradeer tot 3.2.2.

nou, wanneer ek op die vlae, merk ek op die URL verander so goed. Maar soms die bladsy behoorlik vragte nie, maar ander kere, Ek het net 'n wit bladsy wat sê "Bladsy nie gevind nie." kry. my webtuiste is informedtrades.com. Ek het vbseo so goed geïnstalleer.

Ek het gesien sommige mense verslagdoening soortgelyke ervarings, maar ek het nie almal praat oor dit kan voorkom, slegs 'n paar van die tyd nie, en het ek mense sien wat net' n probleem gehad het na die onlangse opgradering. Jammer as dit is reeds behandel en ek het dit gemis.

enige idees oor hoe om die probleem op te los?

danksy
    simit
    Text automatically translated from: Spanish to: Afrikaans
    Translated text
    Hello,

Ek het ook een keer gebeur het, maar as jy die bladsy laai weer en doen dit goed.

Die waarheid wat is skaars, groete.
    Original text

Die waarheid is dat dit maak nie saak nie, want as dit skaars nie - dit moet ten alle nie gebeur nie en ons sal ons bes doen om te maak, dit werk al die tyd

Ek het teruggekeer na vbet 312, wat goed werk. so, is die kwessie wat verband hou met 'n verskil tussen 312 en 322. ook, toe ek teruggekeer het na 312 het, het die eerste ding wat ek gedoen het was om 'n produk te oorskryf. die probleem nog bestaan. Dan, wanneer ek foto's van die lêers van 312, wat blykbaar die probleem op te los. ja, miskien is die probleem betrekking het op 'n lêer wysig tussen 312 en 322.

ook opmerklik is dat ek vbblogs geïnstalleer. Dit was nie 'n impak op alle URL's in blogs is nie in vreemde karakters geskryf word. nie, in 322, en ook nie in 312.

Ek wil regtig graag voordeel te trek uit die nuwe funksies in 322. is daar in elk geval wat ek kan doen in die lig van die situasie?

danksy
    simit

Bygevoeg: en natuurlik het ek die nuutste weergawe van vbseo geïnstalleer.

Dit is nie die beste idee om gemaak en weer 'wanneer die ondersteuning is op jou bord ...

Ook vind ek uit dat dit 'n probleem met vBSEO opset is. Die patrone wat jy vir die draad sal nie toelaat dat vir buitelandse tekens:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',
    dit moet iets soos hierdie:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',
    Maar verander nie dit met die hand. So 'n patroon is in baie plekke in vBSEO opset. Let asseblief PM toegang tot my besonderhede aan jou vBSEO CP en ek sal uitvind wat configuration parameter is verantwoordelik vir hierdie.

Die rede hiervoor is verkeerd vBSEO opset.

Stel opsie "Vervang nie-Engelse karakters in 'n URL?" "Hou nie-Engelse karakters in 'n URL".

Dit geheimsinnig verdwyn uit ons integrasie handleiding. Jammer vir moeilikheid net parameter stel en dit sal goed wees

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Die rede hiervoor is verkeerd vBSEO opset.

Stel opsie "Vervang nie-Engelse karakters in 'n URL?" "Hou nie-Engelse karakters in 'n URL".

Dit geheimsinnig verdwyn uit ons integrasie handleiding. Jammer vir moeilikheid net parameter stel en dit sal goed wees
    Translated text
    Vir Spaans is daar 'n probleem met die letters
    Original text
    HIERDIE BRIEWE N, O, I, ens ens (die Translate verwyder N, O, ek .
    Translated text

Gelet op die "nie-Engelse karakters te vervang" vervang dit vBSEO die letter N, of ek in die URL. Vir SEO hierdie is baie goed.

Met "Hou Nie-Español Karakters in 'n URL" karakters word vervang deur ~. Iets wat grootliks beïnvloed die SEO.

Hoekom vBET toekomstige weergawes sal word nie "opgelos" of tegnies onmoontlik?.

Thank you.
    Original text
    Laaste geredigeer deur jorgejgm; 26-11-09 op 17:32.

Quote Originally Posted by jorgejgm View Post
    Translated text

Gelet op die "nie-Engelse karakters te vervang" vervang dit vBSEO die letter N, of ek in die URL. Vir SEO hierdie is baie goed.

Met "Hou Nie-Español Karakters in 'n URL" karakters word vervang deur ~. Iets wat grootliks beïnvloed die SEO.

Hoekom vBET toekomstige weergawes sal word nie "opgelos" of tegnies onmoontlik?.

Thank you.
    Original text
    Dit word gedoen deur vBSEO - vBET nie sodanige vervanging. Jy het om gepas instel vBSEO. Jy kan die opsie om te hou nie Espagnol karakters ans ook handmatig instel in FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parameter $ Vbseo_custom_char_replacement. Dankie dat jy in staat sal wees om om te werk met vertaal URL's en jou bestaande URL's te hou vir die inheemse taal as dié waar.

Kyk hier:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html
    Dit is 'n URL waar Pools letters (soos śąęć) is te danke aan verander $ Vbseo_custom_char_replacement en dit hou nog al die ander nie Engels briewe. Dit is dieselfde skakel vir Japanese:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html
    Ook hierdie is 'n goeie voorbeeld hoekom jy moet hou nie Engels / Espagnol karakters - sommige tale het noly nie Engels / Espagnol karakters.

Dit is byvoorbeeld hoe kan jy $ Vbseo_custom_char_replacement waarde (vir Inval briewe):
    PHP Code:
        $vbseo_custom_char_replacement = array(
    'ˇ' => 'A',
    '¦' => 'S',
    '¬' => 'Z',
    '±' => 'a',
    '¶' => 's',
    'Ľ' => 'z',
    'ą' => 'a',
    'ę' => 'e',
    'ć' => 'c',
    'ż' => 'z',
    'ś' => 's',
    'ź' => 'z',
    'ó' => 'o',
    'ł' => 'l',
    'ń' => 'n',
    'Ą' => 'A',
    'Ę' => 'E',
    'Ć' => 'C',
    'Ż' => 'Z',
    'Ś' => 'S',
    'Ź' => 'Z',
    'Ó' => 'O',
    'Ł' => 'L',
    'Ń' => 'N'
    ); 
    So soos jy sien - jy kan god SEO weg hou vir jou bestaande skakels en oop vir vertaalde skakels in 52 tale

Ek hoop dit sal help in geval van enige ander vrae vra net - ons is hier om jou te help
    Laaste geredigeer deur vBET; 26-11-09 op 20:16.

Translated text
    Dankie weer, werk perfek.

Thank you.
    Original text

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •