BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 2 van 2

Thread: Waar is die indeksering?

Post Waar is die indeksering?

Ek weet ek het 'n nuwe forum, maar een van u eise was soos
    aantal poste x 52 = baie van die skakels ...

Vandat ek die gratis weergawe gekry om te werk, ek het regtig nie regtig
    enige aksie met betrekking tot indeksering, sommige van die vertaling URL's gesien
    word geïndekseer, maar as ons vermenigvuldig my poste x 52 dan sou ek
    het meer as 187k URL's .. deur te soek op yahoo verge, my links is
    net onder 2000 vir die laaste 1 week of so, en dit sluit in enige
    vertaling URL's ook ... tans die skakels toon 1884 of oor

http://www.ongsono.com/check_backlin...makersclub.com

So waar is die indeksering aksie?

ek mis iets Hier?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi

Ek is op soek op die URL wat jy gegee het. Soos ek dit sien Google geïndekseer 142 000 bladsye en Yahoo slegs 1 700 - dit lyk soos iets fout is met Yahoo ...

Maak asseblief seker dat jy nie blokkeer Yahoo deur jou robots.txt Indien ja - stop. Indien nie - kan ons nie vertel hoekom Yahoo is lui is in hierdie geval. Google wys dat alles is OK met jou forum en vertaal bladsye word geïndekseer goed.

Ook nie vertrou nie resultate op bladsy wat jy gegee het. Daar is geskryf dat Google geïndekseer 142 000 bladsye op jou forum, maar kyk gevolg van hierdie soektog in Google:
    Code:
    site:vipmoneymakersclub.com
    Ek sien hier slegs 47 700 resultate ... So resultate getoon op ongsono is heel anders as die regte een.

Ook het ek nagegaan jou vertaal bladsye, dit wil sê:
    Code:
    site:vipmoneymakersclub.com/fr/
    Sowat 150 resultate - dit is regtig nie so indrukwekkend nie, maar toon dat Google is regtig indekseer van jou vertaal bladsye. Jy kan maak dit vinniger dws deur die toevoeging van vertaalde bladsye aan jou site.xml ook hou asseblief in gedagte dat hoe vinnig Google is deur soek en kruip bladsye hang af op bladsy PR en Chow vinnig dit verander. Oor die ander robots - waarskynlik soortgelyk.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •