BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: Memory kwessies

Senior Member

Default Memory kwessies

Ek weet nie of dit Vbet-verwant is nie, maar dit het begin gebeur nadat ek dit geïnstalleer het, so ek gaan hier vra

Ek kry die volgende foute wanneer hulle op die Vbseo "Hou Van ontvang 'en' daarvan hou Gegewe 'knoppies op die gebruiker Profiel bladsy:

PHP Code:
    Fatal errorAllowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862

Fatal error
    Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458 
    Soos ek sê, dit begin gebeur na die installering van Vbet maar ek dink ek gaan n bietjie afrigting te nodig het omdat die syfers nie die simptome pas.

Memory info:

Van phpinfo: memory_limit Plaaslike - 128 Master - 128

Van php.ini:
    PHP Code:
    Suhosin Settings.

suhosin.post.max_vars 2048

suhosin
    .request.max_vars 2048

suhosin
    .cookie.encrypt Off

suhosin
    .memory_limit 32M

suhosin
    .session.encrypt Off 
    VBulletin: PHP Memory perk 32m

Server Memory op die oomblik in gebruik is: 25.00% (262.136 van 1.048.576)

Die fout boodskappe is wat daarop dui dat ek nodig het om geheue te verbeter, maar ek sien nie enige ander simptome van onvoldoende geheue nie, terwyl die gebruik van die forum en ek het geen verslae van my lede is. Ek aanvaar egter dat hulle ook sal sien die "Hou Van 'n fatale fout.

Het julle ouens kom oor enige probleme soos hierdie, terwyl die gebruik van Vbet? Ek sou dankbaar wees vir enige wenke oor wat om te probeer.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo,
    Ok ek sal toets dit op my toets forum. Jy kan net probeer, dat vBET die maak van hierdie kwessie - net vBET afskakel en probeer om dit weer te doen - As die stil van die probleem bestaan en vBET is afgeskakel - dit is nie vBET kwessie. As die probleem sal verdwyn - dit is vBET kwessie en ons sal dit regmaak.

Tweedens - jy kan verhoog die beperking van memory_limit in php.ini 64 MB en herlaai die bediener. (Asseblief net gelees oor hierdie kwessie in google).
    met vBET jy het 52 meer inhoud en 52 meer gebruikers op die forum (as jy al die tale in staat gestel) - die koste van die bediener geheue. Ons is nog steeds Workin vBET meer doeltreffend te maak (nuwe Communique baie gou).
    Hier het jy 'n lys van hinst:http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Danksy
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 15-03-11 op 18:41.

Senior Member

Dankie. Ek stel belang in jou resultate. Ek het Vbet gedeaktiveer en die 'Likes'-bladsy herlaai. Nou kry ek net 'n leë wit bladsy - geen geheuefout nie. Ook nie heeltemal wat ek was na

Ek sal wag om te hoor wat jy ontdek op jou toets voordat ek op die geheue instelling in php.ini.

Senior Member

Ek het my php.ini geredigeer en 'n verhoogde die geheue beperk tot 64m en dan weer begin Apache, maar vBulletin blyk te ignoreer dat die opstel en is nog steeds kla dat onvoldoende geheue bestaan (dieselfde foute as wat ek gepos het in' n post 1).
    Laaste geredigeer deur norku; 16-03-11 op 00:22.

Senior Member

Hi,

Was jy in staat om die fout te herhaal? Ek kan nie verstaan waarom vBulletin AdminCP is wat 'n 32m geheue beperk wanneer php.ini het 64m nie.

Nee, ek kan nie voortplant dit op my toets forum (Ek het op die hou van knoppies op gebruiker bladsy).
    Het jy herlaai bediener na die verandering in php.ini?
    Vra oor wat jou gasheer diensverskaffer

Senior Member

Ja, ek het weer begin Apache na tot wysiging van php.ini, maar dit het geen effek gehad. Baie vreemd. Ek kyk na my algemene geheue gebruik en dit was in elk geval ver onder 32m so baie vreemd dat ek hierdie geheue foute is. Ek het gevra my gasheer om te kyk na hierdie.

Senior Member

Opgelos. Ek het 'n onvolledige php.ini in die wortel. Alles is korrek werk nie.

OK vir hierdie bevestiging opgelos

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •