Ek weet nie of dit Vbet-verwant is nie, maar dit het begin gebeur nadat ek dit geïnstalleer het, so ek gaan hier vra
Ek kry die volgende foute wanneer hulle op die Vbseo "Hou Van ontvang 'en' daarvan hou Gegewe 'knoppies op die gebruiker Profiel bladsy:
PHP Code:
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458
Soos ek sê, dit begin gebeur na die installering van Vbet maar ek dink ek gaan n bietjie afrigting te nodig het omdat die syfers nie die simptome pas.
Memory info:
Van phpinfo: memory_limit Plaaslike - 128 Master - 128
Van php.ini:
PHP Code:
; Suhosin Settings.
suhosin.post.max_vars = 2048
suhosin.request.max_vars = 2048
suhosin.cookie.encrypt = Off
suhosin.memory_limit = 32M
suhosin.session.encrypt = Off
VBulletin: PHP Memory perk 32m
Server Memory op die oomblik in gebruik is: 25.00% (262.136 van 1.048.576)
Die fout boodskappe is wat daarop dui dat ek nodig het om geheue te verbeter, maar ek sien nie enige ander simptome van onvoldoende geheue nie, terwyl die gebruik van die forum en ek het geen verslae van my lede is. Ek aanvaar egter dat hulle ook sal sien die "Hou Van 'n fatale fout.
Het julle ouens kom oor enige probleme soos hierdie, terwyl die gebruik van Vbet? Ek sou dankbaar wees vir enige wenke oor wat om te probeer.