nog steeds 'n probleem met hierdie - iemand?
nog steeds 'n probleem met hierdie - iemand?
Ek sal dit baie waardeer 'n reaksie op hierdie
Hallo, ek moet Michał oor hierdie kwessie te vra, want ek het nog geen idees.
enige idees nie?
Hallo,
Maak asseblief 'n baie lang post oor die vreemde taal en maak seker dat dit nie nog werk (vertaling).
URL van jou pos is nie werk nie nou, sodat ek kan kyk dit nou weer.
Google kan altyd nie bespeur nie die taal vir die baie kort boodskap (miskien spelfout), sodat jy nodig het om seker te maak dat jou boodskap is tussen [B] [lang = [/ B] tags. (Hierdie tags toe te voeg in newpost_process hook)
ja, probeer om dit te toets vir 'n lang boodskap in die vreemde taal.
HTC word gefiltreer deur hierdie bord - die volle URL is
http://cellphoneforums.net/h tc/t327487-tono-de-llamada.html (sonder spasies)
antwoord my asseblief - whitch opsie wat jy in setted het admincp-> vBET-> Google-> Google taal herkenning.
Skryf hier om 'n Google Taal Detection Vertroue waarde
Dit is ingestel om "altyd vertroue gebruiker"
Ek is redelik seker dat dit nie die probleem is egter - dit het direk te doen met die uitvoering orde van die vBulletin API plugin wat gebruik word vir die nuwe mobiele programme te meng met die prop dat insetsels lang tags in 'n pos.
Vertrou altyd gebruiker Hierdie opsie is gebaseer op die instellings van die gebruiker wat 'n boodskap tik. Sodat Google die boodskap taal erken deur die gebruiker-instellings. As die gebruiker sy taal nie stel nie - Google kan nie vertaal.
As die gebruiker 'n boodskap in die taal wat in sy admincp - Google kan nog steeds nie vertaal.
Hierdie opsie is vir Optimalisaties en as hierdie opsie aangeskakel is - taal tags sal nie bygevoeg word.
Spring na jou admincp-> vBET-> Google en
1. stel Google taal herkenning aan Trust Google wanneer die resultaat is vertroue waardig
2. stel Google Taal Detection Vertroue aan 0.1
3. toets dit! (Maak 'n nuwe boodskap)
Indien werk goed.
BELANGRIKE - Jy moet die ou boodskappe in die lang tags te pak met die hand.