Hou asseblief in gedagte hou dat:
1. Net soos jy het gesê Google het baie van bedieners op die hele die wêreld en dié het van tyd tot tyd die herverdeling van data tussen mekaar. Dit is waarom sommige bladsye kan reeds gesien word geïndekseer op 'n kontinent, maar nog nie op ander.
2. Hou in gedagte dat Google toon APROXIMATE aantal resultate wat beteken dat:
a) Dit is nie die werklike aantal
b) die getal van die uitslae kan verander, selfs wanneer die werklike aantal geïndekseer bladsye nie
c) die getal van die resultate kan nog steeds dieselfde wees, selfs as die aantal geïndexeerde bladsye verander
d) Google gebruik heuristiek nie algoritmes resultate is dus nie regtig deterministiese - waarskynlik sal jy nie sien dit bo-op die resultate, as gevolg van caches en so aan, maar as dit kon sigbaar wees wanneer om op baie lae resultate
e) magie kan gebeur
Ernstig - lees asseblief my 'n paar laaste poste in hierdie draad - ek hoop dit kan help
Ek het net gekyk vir wildcards in robots.txt (aangesien volgens my vorige kennis moet dit nie in robots.txt) en het gevind dat hierdie artikel wat sê dat dit moet werk:
Tog het ek baie interessante skrywers sin:Code:http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
Ek sal 'n bietjie meer navorsing op hierdie gebied.Sommige SEO se saamstem nie met die gebruik van die wildcards, of ten minste hulle sien dit as 'n bietjie riskant of ver van beste praktyk.
Verwerk.
Hier het ek meer oor wildekaart in robots.txt:- Volgens inligting is daar Google en Yahoo laat wildcards te gebruik.Code:http://tools.seobook.com/robots-txt/
- Maak asseblief seker dat jy nie al jou vertaalde inhoud deur sommige van die wildcard reël blok. Webmaster nutsprogramme gebruik om te bepaal (eers vBET moontlik weer). Soos die skrywer van die laaste genoem artikel geskryf het:
Oorweeg verwante URL's as jy gebruik Robots.txt wildcards: Ek het per ongeluk kos myself meer as $ 10.000 in wins met een genaamd fout!
Laaste geredigeer deur vBET; 07-03-11 op 00:08.
Ek het hom vertel Upfront sy robot.txt te vereenvoudig - ek is nie 'n kenner nie, maar
Ek het gedink regs af die vlermuis het so 'n gek robots.txt nie
maak aangesien. 'n robot.txt moet word eenvoudig, nie overkill ....
Ek dink ek het ook genoem aan hom dat dit nie 'n goeie idee nie
verwyder die mod as sou dit nie die probleem op te los, want wat
gebeur as dit alles weer begin, het hy dan moet verwyder
Die mod weer, aangesien hy nie die eerste keer op te los, is dit
maak net nie aangesien net aan die VN-installeer die mod sonder om die probleem op te los.