BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 3 123 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 24

Thread: Google het verwyder alle geïndekseer vertaal bladsye

Default Google het verwyder alle geïndekseer vertaal bladsye

Hi,
    Google het verwyder uit die indeks vertaal URL:

PHP Code:
    site:www.egiptoforo.com/forums/pt

site
    :www.egiptoforo.com/forums/en 

ens ..

Ek het iemand gekry hier in die forum het dieselfde probleem, maar as gevolg van 'n MySQL-fout. Ek weet nie wat gebeur in my forum.
    Ek het nie verander nie die robots.txt nie ... ek vandag gebeur. Ek het geïndekseer byvoorbeeld 47,000 url in Hebreeus, 20,000 in Frans, ens ...

Please help

Danksy
    Laaste geredigeer deur pepito69; 03-03-11 op 23:57.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Het jy 'n e-pos van Google of MySQL foute in log-lêer? skryf asseblief alle inligting.

Nee, ek het nie enige e-pos van Google haalde en daar is geen MySQL foute in my log.
    Dit was gister, en ek het nie raak nie.

as wat ek weet, kan die bladsye is opgeneem binne-in 'n lêer verwyder kan word indien die bladsye kan nie geopen deur Google vir lang tye (dws 24 uur of meer)

van my ervaring, ek het sowat 4000 bladsye binne 'n gids domain.com / d / gebruik van ander mod (geen verband hou met vbet), maar omdat dat die mod is gebreek vir' n paar dae, nadat ek weer in Google site check: domain.com / d / alle geïndexeerde bladsye is weg

probeer om skakels te kry van ander webwerwe na jou elke vertaal forum tuisblad, dit wil sê: kry skakels van ander webwerwe na egiptoforo.com / forums / pt / en egiptoforo.com / forums / en /

Ek dink die probleem is nie in vbet is nie, maar in die forum / werf / bediener

dubbel check al die ding, gaan Google Webmaster gereedskap https://www.google.com/webmasters/tools/

as wat ek weet, kan die bladsye is opgeneem binne-in 'n lêer verwyder kan word indien die bladsye kan nie geopen deur Google vir lang tye (dws 24 uur of meer)
    Dit is nie die geval nie.

Ek het baie van eksterne skakels en 'n baie bladsye.

In webmeester gereedskap Ek het die klassieke probleme in vbet: Lae reaksie en duplikaat metatags en tittles. Niks nuwe ....

Ek dink in die mod af, en dit is belangrik vir my. maar ek dink dat Google nie soos outomatiese inhoud soos hulle sê in die webmaster gids. Google beweeg teen daardie in my opinie. Hoop om verkeerd te wees nie, want Vbet, kan 'n wonderlike mod word ten spyte van bekende probleme en beperkinge.
    Kyk, Ek het die thousends van URL is opgeneem in vertaalde weergawes en nou niks!
    Laaste geredigeer deur pepito69; 04-03-11 op 13:23.

Quote Originally Posted by pepito69 View Post
    Dit is nie die geval nie.

Ek het baie van eksterne skakels en 'n baie bladsye.

In webmeester gereedskap Ek het die klassieke probleme in vbet: Lae reaksie en duplikaat metatags en tittles. Niks nuwe ....

Ek dink in die mod af, en dit is belangrik vir my. maar ek dink dat Google nie soos outomatiese inhoud soos hulle sê in die webmaster gids. Google beweeg teen daardie in my opinie. Hoop om verkeerd te wees nie, want Vbet, kan 'n wonderlike mod word ten spyte van bekende probleme en beperkinge.
    Kyk, Ek het die thousends van URL is opgeneem in vertaalde weergawes en nou niks!
    ons kan nie wag en sien, as daar is 'n ander lid dat die gebruik van vbet kry ook dieselfde probleem, ek sien baie mense wat met behulp van vbet veral die gratis weergawe, omdat die drade sienings in hierdie ondersteuning forum is baie, en van vb.org Geïnstalleerde inligting

indien die outomatiese bladsye is van goeie gehalte, ek dink nie baie van die bladsye is opgeneem is verminder

en dit is beter as daar is Handleiding translate funksie ook die translate gehalte te verhoog, soos ek gevra het hier, Sodat sy net soos Wikipedia, die artikel is dieselfde slegs vertaalde handleiding na 'n ander taal deur die lid

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Kontroleer asseblief jou e-pos of log-lêer en vind sommige MySQL foute of iets soos dit.
    Doen yu 'n lêer genaamd? kan jy plak 'n volle inhoud van hierdie lêer?

Quote Originally Posted by pepito69 View Post
    Ek dink jou robots is overkill. Ek het nog nooit so
    'n groot robots in my lewe. Ek dink jy moet net gebruik
    'n standaard robots wat sal hou spinnekoppe kan kruip
    sommige van jou forum dopgehou en dis dit. Jy is
    probeer elke spinnekop in die wêreld uit te hou, en wat ek doen
    nie dink dat dit 'n goeie ding ... wat is jy bang?

Nou dat ek dink hieroor. Ek is op 'n VPS, en ek het hacker
    e-verslag, en 'n Google-bot is op die verbode IP-lys. Is
    dit moontlik dat jou bediener sommige bot IP verban en
    indien dit die geval is en hulle kon nie terug en spinnekop kom,
    Anders sou hulle nie de-geïndekseer? Ek het dit baie vreemd gevind
    dat 'n Google-bot beland op my verbied IP-lys ... so wat
    kan 'n Google-spinnekop te doen gekry het verbied?

Die probleem is nie robots.txt
    Dankie vir jou raad, maar die probleem is net in trasnlated dié wat nie op die hoof forum. Maar ek sal vereenvoudig die robots ...
    Nogmaals dankie, maar hierdie verborgenheid foto's op.

Page 1 van 3 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •