Hi,
my domein is 4 jaar oud. En het nog nooit 'n probleem voor met Google.
Ek moet sê dat ek het 'n baie URL is opgeneem in vertaalde tale. Meer as vbet forum en ander Ek het gesien.
Laaste geredigeer deur pepito69; 05-03-11 op 11:10.
Ek verwyder vbet mod, sal elke reël relationed te vbet verwyder, 4 dae wag en weer installeer vanaf nul.
Ek is nie seker as dit gaan help nie, so elke keer wat julle sien sommige
gebeur het jy is net te verwyder, en oor begin?
Google blyk ernstige kwessies met ander om voor te
enigiets, en elke keer iets om goed te wees, dan
Google dumps oor jou Google redelik beheer ons destinty
en Google het geen billike bekend is om óf te speel nie ... google mooi
veel beheer die internet, wat gebeur op die intenet.
Wat hulle wil sien gebeur op die internet, maar ek is nie 'n kenner,
maar ek hoor dieselfde voorgestel stories ... Ek het 'n warm webwerf, wat nou al
'n skielike Google wys my nie meer lief ... en domeine
wat sterre en om die verkeer, kry baie min ...
My domein is baie, baie nuwe ... dit was soos 2 dae, en ek het verloor
ongeveer 70 back, ek is nie seker as wat reeds kom, of
het ek verloor diegene back, want ek was af vir 2 dae, en
met my site so nuut is, is die rede waarom ek vinnig back in elk geval?
Google is vreemd, maar hulle is nie hier om te help, het hulle
is hier om geld te maak, en hulself te help om die eerste keer ....
en soms kan selfs die kleinste site verander jou uit .... aangesien die meeste van ons
nie regtig weet hoe die stelsel werk, dan maak ons 'n klein webwerf te verander, dan begin ons
verloor ton van die verkeer, en ons eerste gedagte is om Google te blameer.
Laaste geredigeer deur dsimms; 05-03-11 op 18:51.
Ek sal jou vertel in n paar weke, ek het te veel tyd ... thanks in elk geval.
Daar is 'n moontlikheid om my skuld te wees, ek het dit te ontdek.
Soos ek reeds voor my site is baie nuut. dit het 'n hoogtepunt bereik oor
1400 skakels in net sowat twee weke dan gestop. Ek is nie seker
Wat is op die oomblik gaan, dit blyk te wees verloor soos 20-50 skakels per
dag nou, so ek is nie seker wat dit is nie die skuldige is, hopelik is dit nie
vbet, maar wie weet op hierdie punt. Ek het 'n mod wat gestremd is
verdink word van die swart hoed, so ek hoop dat dit is die probleem,
nou dat ek die mod afgeskakel het, dit maak die dag 'n paar dae / weke
om uit te vind of my skakels stop laat val en begin weer toe, maar
dan weer dit kan niks wees nie maar Sandbox, of Google dans ....
maar met die geval van 'n 4 jaar oue site, moet jy nie sandboxed word.
Hoe weet jy dat net vbet skakels verwyder word?
Maklik, tik net in Google Search site:www.yourdomain.com / forums / ditHoe weet jy dat net vbet skakels verwyder word?
Die veranderinge in die aantal skakels geïndekseer deur Google is as gevolg van waarskynlik verskillende Google-bedieners, is hulle nie kruip dieselfde aantal URL, en daar is meer as 50 servers.
elke keer wat julle doen:
site:www.yourdomain.com
dit verbind aan 'n Google-bediener.
Vertel ons asseblief waar in die webmaster gereedskap is geskryf dat Google nie soos vertaal webwerwe? ... Ook hier inhoud is nie outomaties nie - vertaling is 'n outomatiese - die inhoud is authentiek van jou gesprekke wat geskryf is deur jou gebruikers.
Google is nie teen vertaal konteks - die bewys is baie van die forums die gebruik van vBET en word geïndekseer. Jy kan net check dit in byvoorbeeld op ons webwerf. As Google teen dit was dan sou ons nie geïndekseer word. Selfs hierdie einste draad wat nuut is reeds opgeneem in ander tale (ek nagegaan word vir Inval) wat maklik bewys dat Google vertaalde bladsye kruip.
So, dit is jou probleem nie algemene een.
Op die oomblik is vBET is nie werk nie op jou forum, sodat ons nie in staat is om te werk aan jou probleem of gee jy enige ander wenk dat - Blaai om asseblief op vBET. Wat was die rede van jou probleem, draai af vBET jy dit permanent gemaak. Jy sal nooit geïndekseer vertaalde bladsye as jy nie vertaal bladsye op jou forum. Soos ek geskryf het - ons doen nou nie weet wat was die rede. Dit kan selfs iets tydelike op Google kant wat kon terug te kry as wat dit was sonder enige veranderinge. Miskien ... Nou is dit nie die probleem nie - Nou het jy geen vBET so op hierdie oomblik dit is 'n normale ding wat jy doen nie geïndekseer vertaalde bladsye - want nou is jy nie vertaal bladsye hê. VBET eerste beurt op.
Ek check die draad van die begin so jammer is fomething is reeds geskryf. Ek kyk na jou robots.txt en ek sien daar wird inhoud soos:
Disallow: / forums / pt / * af
Soos ek weet robots.txt nie ondersteun wildcards soos * - hierdie deel van die probleem kan wees. Dit behoort nie, want dit moet sê dat die bande met die presiese URL begin: / Forums / pt / * af moet nie geïndekseer word nie, maar dalk iets veranderinge in Google robots en nou het hulle nie enige skakels begin deur: / Forums / pt / (In voorbeeld omdat * tekens word nie toegelaat nie en URL lees stop by hierdie teken gee jy nie toegelaat nie vir die kruip van al jou vertaal bladsye). Dit sou 'n verduideliking van jou situasie te wees, want ek sien die reëls soos dit vir al jou tale.
Weereens moet dit nie die rede hier, maar ander weg wat jy moet nie * tekens gebruik in Disallow reëls, so miskien het dit iets met jou probleem. Daardie reëls te verwyder / kommentaar te lewer.
Maak ook seker wat jy webmaster nutsprogramme vertel skakel wat deur robots.txt geblokkeer was. Nou natuurlik - omdat jy gestremd is vBET - ons kan verkeerd webmeester gereedskap analiseer, omdat vertaal skakels nie bestaan meer op jou forum. Dus weer - die eerste beurt op vBET, na wat op hierdie oomblik wat ons nodig het om te wag, omdat die webmaster nutsprogramme nie werklike data toon - historiese (en weet nooit wanneer dit word opgedateer). So die eerste keer draai vBET. En as in 2 weke niks verander nie, sal ons ondersoek, is meer. Dit sou makliker wees as vBET sou draai die hele tyd op, nou sal ons addisionele ding het - Google reaksie tyd ...
Laaste geredigeer deur vBET; 06-03-11 op 22:56.
robots.txt nog nie oorweeg en dit is om potensiële probleem maker. En as jy my vorige post hier lees, sal jy moontlike verduideliking waarom slegs vertaalde bladsye is nie geïndekseer as gevolg van jou robots.txt - potensiaal - ek kan nie finaal sê dat dit die probleem maker nie, maar jy moet ook finaal nie sê dat dit is nie, veral wat jy daar het onwettige state.