Quote Originally Posted by pepito69 View Post
Dit is nie die geval nie.

Ek het baie van eksterne skakels en 'n baie bladsye.

In webmeester gereedskap Ek het die klassieke probleme in vbet: Lae reaksie en duplikaat metatags en tittles. Niks nuwe ....

Ek dink in die mod af, en dit is belangrik vir my. maar ek dink dat Google nie soos outomatiese inhoud soos hulle sê in die webmaster gids. Google beweeg teen daardie in my opinie. Hoop om verkeerd te wees nie, want Vbet, kan 'n wonderlike mod word ten spyte van bekende probleme en beperkinge.
Kyk, Ek het die thousends van URL is opgeneem in vertaalde weergawes en nou niks!
ons kan nie wag en sien, as daar is 'n ander lid dat die gebruik van vbet kry ook dieselfde probleem, ek sien baie mense wat met behulp van vbet veral die gratis weergawe, omdat die drade sienings in hierdie ondersteuning forum is baie, en van vb.org Geïnstalleerde inligting

indien die outomatiese bladsye is van goeie gehalte, ek dink nie baie van die bladsye is opgeneem is verminder

en dit is beter as daar is Handleiding translate funksie ook die translate gehalte te verhoog, soos ek gevra het hier, Sodat sy net soos Wikipedia, die artikel is dieselfde slegs vertaalde handleiding na 'n ander taal deur die lid