BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: VBSEO Sitemap Issue - geen buitelandse Karakter URL's

Senior Member

Default VBSEO Sitemap Issue - geen buitelandse Karakter URL's

URL's nie gevolg
    Wanneer ons toets van 'n URL's van jou sitemap, het ons gevind dat sekere URL's lei na ander plekke. Ons beveel aan dat jou Sitemap bevat's wat verwys na die finale bestemming (die redirect teiken) in plaas van na 'n ander URL redirecting.
    Text automatically translated from: Japanese to: Afrikaans
    Translated text
    Al die VBET URL's in my sitemap het Engelse karakters nie die regte vreemde karakters en Google is nie so nie.

Byvoorbeeld URL in sitemap:

Die OS in 'n nuwe laptop - - Computer bedryfstelsel verskyn nie sap

Aansture hier:

Die OS in 'n nuwe laptop - - Computer bedryfstelsel verskyn nie sap

Hoe kan ek dit regmaak?
    Original text

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Dit is goed - Dit is hoe dit moet werk. Hoekom nie? Prestasie.
    Op die oomblik geslag van 52 keer meer skakels vir threads kan wegraap baie tyd vir die groot forums. Vertaling van almal wat in dieselfde tyd gemaak kan dit regtig baie, baie tyd in beslag en genereer baie navrae na die databasis.

En dit is goed vir Google - soos jy sien, jy het 'n 301 lei na die bladsy met die vertaal url.

Google sou verkies dat die skakels is vertaal nie, maar dit is nie die moeite hulle by.

Meer hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...other-plugins/

Senior Member

Wat jy reeds te voeg 52x die skakels na die sitemap, die server load is reeds verhoog of jy normaal of buitelandse karakters voeg.

Jy kan nie net dit doen en dit is jou verskoning, o en Google gedagte, dit is hoekom hulle gee my 'n waarskuwing en sê vir my om dit te verander!

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hierdie boodskap van Google is vir jou inligting. Hulle dink dat jy waarskynlik 'n swak skakels in die sitemap Hulle dink dit is nie goed vir jou, en jy weet nie niks oor nie,
    maar jy weet - hierdie skakels is getrek het (301) na die goeie vorm en dit is goed vir Google en baie goed vir jou webwerf (prestasie).

Op hierdie oomblik vBET ondersteun nie die vertaling van url in sitemap. Asseblief, maak 'n nuwe draad in KENMERKE versoek en ons sal die ding oor hierdie (Ons kan dit soos 'n opsie in admincp).

Jy kan ook nie te integreer vBET nie met Sitemap - Jy sal in die site maps net die links van die oorspronklike drade. Google soek skakels vertaal self (maar dit sal langer neem) en jy sal vertaal het URL's

Van my site is al. As jy kan - jy kan 'n nuwe draad oop in die kenmerke Versoek.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •