BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: na 'n lang tyd, dit nie meer werk nie

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos

Default na 'n lang tyd, dit nie meer werk nie

Hi,
    Onlangs het ek uitgevind dat vBet nie werk as dit moet meer.

Warden wird geüpdatet??
    ->
    Warden sal opgedateer word??

Ek sou ook graag die "outomatiese vertalings ondersteun deur vBET 3.3.6" Ja, ek gekoop het die branding gratis opsie te verwyder.

Nog 'n ding wat ek uitgevind het, is dat ek kan nie enigiets doen via admincp het, was daar altyd dat vBET vernoem skakel, maar nou is sy verander ... Kyk na prent
    ImageS ® - aanlyn foto-en video hosting

Dankie vir enige hulp.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi

Dit sal weer werk Ek weet dat die probleem - dit is op Google kant so dit is wat jy moet doen:
    1. Maak seker is jy geblokkeer deur Google of verkeerde resultate te kry. Om dit te doen, gebruik asseblief Google tester:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    2. Gee ons resultate.
    3. As alles lyk OK - dan check vertaling wanneer jy in geteken nie. As werk dan beteken dit dat jy tydelike probleem met Google en verkeerd resultaat-bladsye is Cached deur Guest Cache (Ek het net opgemerk in Takenlijst kas dit nie in so 'n geval het ). So moet asseblief net skoon hele Guest kas (die beste doen dit met die hand - sien aantekening in vBET Tools).

Oor brandmerk gratis - sien PM en Let asseblief daarop dat in die volgende uitgawe sal verwyder word by verstek

En oor geen tezt in admin menu - lyk dit of daar is geen toepaslike frase. Maak asseblief seker maak dat jou installasie is gepas - net gemaak update - alle lêers oplaai weer en invoer produk lêer weer. Dit behoort te help
    Laaste geredigeer deur vBET; 14-01-11 op 20:07.

Hi, dankie vir jou antwoord.

Ek het dit tryd en dit lyk ok:
    Begin vertaal toets
    Toetsuitslag: {"responseData": {"translatedText": "myl widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Toets fout:

En ek het ook tryd Reupload is dit nie, maar sy nie werk nie. Guest Cache is nie aktief nie omdat sy regtig sleg vir SEO doel.

Quote Originally Posted by wowglider.de View Post
    Hi, dankie vir jou antwoord.

Ek het dit tryd en dit lyk ok:
    Begin vertaal toets
    Toetsuitslag: {"responseData": {"translatedText": "myl widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Toets fout:

En ek het ook tryd Reupload is dit nie, maar sy nie werk nie. Guest Cache is nie aktief nie omdat sy regtig sleg vir SEO doel.
    So, is jou Google-verbinding is OK. En as ek sien dit is goed werk nou. So jy waarskynlik 'n tydelike probleem met Google verbinding wat uit ons sope en ons kan niks doen in hierdie gebied. Groot dat dit nou werk Ek voeg ook TODO-taak by om administratiewe e-posse per vBET te stuur wanneer Google nie bereik kan word nie

Guest geval niks nie skadelik vir SEO. Dit is selfs beter vir SEO, want dit maak geïndexeerde bladsye genereer veel vinniger en Google is dit belangrik. Dit is 'n groot verbetering en ons stel voor om dit te gebruik.

Asseblief sê hoekom dink jy dat die gas kas is sleg vir SEO? ...

Ek dont weet hoekom dit lyk nou te werk. Ek het vBet Opsies deur vBulletin opsies - dit blyk te werk, maar ek kan nie vind dit direk, maar dit blyk nou te vertaal, maar dit is regtig stadig. Lyk soos al my kas is oor het met die "niks"

Quote Originally Posted by wowglider.de View Post
    Ek dont weet hoekom dit lyk nou te werk. Ek het vBet Opsies deur vBulletin opsies - dit blyk te werk, maar ek kan nie vind dit direk, maar dit blyk nou te vertaal, maar dit is regtig stadig. Lyk soos al my kas is oor het met die "niks"
    Ek verstaan nie wat presies aan jou beteken dat die kas is schreven deur "niks". Het nuwe rekords is nie in die cache te kom, of in die kas jy verkeerd rekords (met leë vertalings).

Ek het net die bladsy wat u as voorbeeld gegee het, nagegaan en dit vertaal goed en baie vinnig. Miskien het u die bladsy nagegaan wat nog nie in die kas was nie - in so 'n geval hang generasietyd af van Google-reaksietyd, nie van vBET nie, en ons kan niks daarmee doen nie. U kan dit altyd eenvoudig nagaan deur dieselfde bladsy twee keer te genereer. 1ste keer kan nog nie gekas word nie, maar die volgende een gee u regte generasie tyd Data in die kas bly vir 15 dae (wat kan verander), sodat jou forum regtig vinnig genereer

Vertel doen jy hulp nodig het nou?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

geen antwoord-opgelos. Indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •