BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: vBET Issues - Slow Navrae / Apache Threads.

Default vBET Issues - Slow Navrae / Apache Threads.

Hi,

Ek het met behulp van vBET vir iewers nou, en alles het goed gewerk,

Tog onlangs as gevolg van die toename in die verkeer vlakke, is vBet die gebruik van 2 - 300 uitgaande verbindings,

Dit veroorsaak baie Slow navrae aan uitgevoer word, sowel as die wat veroorsaak dat Apache die maksimum aantal van die drade te tref.

Wat tans tot 256 (wat maklik iets soos 10 miljoen hits per dag en my verkeer hanteer is nie dat 'n hoë).

my site is: cardshare.tv

Ek het 'n kragtige genoeg bediener (dual quad core, 24gig ram, ens.)

Die las op die bediener baie laag is, sodat sy nie 'n las probleem.

Im hardloop vBulletin 3.8.x

Ek het ook in staat gestel om die volle gas kas & geïnstalleer ander kas gevalle soos VB optimaliseer & enabled memcache.

-

Hi, Na aanleiding van my vorige boodskap,

Ek het net opgemerk daar is 'n fout in vBet Tools -> kas skoonmaker in die admincp nie.

Ek dink dit is verwant aan die script óf nie die opsporing van Ek admin / mod direkteure (bv. hard gekodeer) geskuif is, of hulle is permissions?

Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () " D kode op die lyn 9

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening wat nodig is om '/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ") / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()" D kode op die lyn 9

Ek het ook gestremd is vol gas kas as op die oomblik dit blyk te wees meer moeilik as goed doen.

Update:

Ek het daarin geslaag om die webwerf te optimaliseer en 'n paar dinge wat rectifyed dinge, dinge is so fyn loop nou geïnstalleer.

Maar die genoemde fout met vermelding van die harde gekodeerde pad fout nog bestaan.

Ek dink ook dat miskien stadig navrae kan hopelik verder geoptimaliseer in die toekoms.

Senior Member

Net af vBET en jou bediener te herstel, hou vbet af vir 'n paar dae en kyk of jou forum is vinniger.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Ek het 'n lys van wenke vir jou - kyk of dit: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Wat het oor hierdie tweede kwessie? Ek kan nie voortplant dit op my toets forum so kan jy verduidelik wat ek moet verander (die anme van die folrum / gids ens?)

Die admincp & modcp gids name en in config.php

ok, so ek toets dit vandag het ek probeer om 'n gevolgtrekking te maak. Danksy

Wil jy gebruik maak van die admincp forder met 'n ander naam of nie? het jy die naam van hierdie gids is slegs in config.php of die naam van die werklike gids te verander?
    Indien ja - probeer om alle vBET lêers te kopieer upload / admincp gids in jou nuwe gids.

Ja admincp is die naam van iets soos: HGUYFhghg78556FJF
    Dit is opgedateer in config.php

Ek het ook seker gemaak dat enige vBet lêers in / admincp het in die herbenoemde admincp gids te laai.

my admincp gids is sedert voor die installering van vBet verander.

Probeer asseblief hierdie oplossing - http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6876
    moet nou werk

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •