Hi,
Ek het met behulp van vBET vir iewers nou, en alles het goed gewerk,
Tog onlangs as gevolg van die toename in die verkeer vlakke, is vBet die gebruik van 2 - 300 uitgaande verbindings,
Dit veroorsaak baie Slow navrae aan uitgevoer word, sowel as die wat veroorsaak dat Apache die maksimum aantal van die drade te tref.
Wat tans tot 256 (wat maklik iets soos 10 miljoen hits per dag en my verkeer hanteer is nie dat 'n hoë).
my site is: cardshare.tv
Ek het 'n kragtige genoeg bediener (dual quad core, 24gig ram, ens.)
Die las op die bediener baie laag is, sodat sy nie 'n las probleem.
Im hardloop vBulletin 3.8.x
Ek het ook in staat gestel om die volle gas kas & geïnstalleer ander kas gevalle soos VB optimaliseer & enabled memcache.
-
Hi, Na aanleiding van my vorige boodskap,
Ek het net opgemerk daar is 'n fout in vBet Tools -> kas skoonmaker in die admincp nie.
Ek dink dit is verwant aan die script óf nie die opsporing van Ek admin / mod direkteure (bv. hard gekodeer) geskuif is, of hulle is permissions?
Waarskuwing: require_once ([pad] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () " D kode op die lyn 9
Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening wat nodig is om '/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ") / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()" D kode op die lyn 9
Ek het ook gestremd is vol gas kas as op die oomblik dit blyk te wees meer moeilik as goed doen.