BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Daar moet 'n opsie vir' n gebruiker te skakel besigtiging outomatiese vertalings

Default Daar moet 'n opsie vir' n gebruiker te skakel besigtiging outomatiese vertalings

Die titel is duidelik genoeg.

Ek het 'n baie groot forum, en ek het baie van die gebruikers wat kan lees verskeie langs. met geen probleme nie, hulle wil in staat wees om die oorspronklike teks te sien sonder enige vertaling, en nie om op dit te kliek.

Dit is hoofsaaklik vir hulle met betrekking tot PM's nie regtig in die threads self.

Maar ongelukkig kan jy net beheer word deur die hele direksie, dit sal lekker wees as die gebruiker deur homself kan besluit deur die gebruiker beheer paneel, oor hoe om dit wil sien dat sy PM's vertoon, ens.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Het jy dink dit behoort te wees vir elke gebruiker net op / af, of spesifiseer watter tale nie outomaties moet vertaal word?

Ook as globale oplossing is OK, dan is dit gedoen kan word verander deur sjabloon so 'n oorspronklike teks sonder enige Gebruik sigbaar wees.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Het jy dink dit behoort te wees vir elke gebruiker net op / af, of spesifiseer watter tale nie outomaties moet vertaal word?

Ook as globale oplossing is OK, dan is dit gedoen kan word verander deur sjabloon so 'n oorspronklike teks sonder enige Gebruik sigbaar wees.
    Ek dink nie 'n globale oplossing sou wees OK.

Maar die gebruiker moet in staat wees om te beheer as hy wil outomatiese vertalings of nie te sien nie.

Ek dink 'n op en af is' n boete, nie vir elke lang. (Wat lyk te kompleks vir my)

Maar as die instelling in die gebruiker beheer paneel in die profiel beskikbaar.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •