BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 18

Thread: Probleem wanneer die besoekers registreer

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos
    Banned

Text automatically translated from: Arabic to: Afrikaans
    Translated text
    My werk goed en daar is geen probleem met enige probleem van die forum
    En registrasie binne die Forum werk goed

Maar die probleem is dat wanneer ek kies 'n ander taal as die oorspronklike taal van die Forum
    Byvoorbeeld
    Was 'n besoeker uit Australië die taal van die land geregistreer Forum te kies wys hom' n brief dat hy nie eens na forum reëls

Het jy 'n idee?
    Original text

Banned
    Laaste geredigeer deur tomee123; 21-11-09 op 22:14.

Banned

Translated text
    Nie werk nie en op die goedkeuring van die Forum en opvolg wys my verkeerd verstaan ek nie gedoen het nie die goedkeuring van wette
    http://www.syrionline.com/vb3/register.php?language=en
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by tomee123 View Post
    Translated text
    My werk goed en daar is geen probleem met enige probleem van die forum
    En registrasie binne die Forum werk goed

Maar die probleem is dat wanneer ek kies 'n ander taal as die oorspronklike taal van die Forum
    Byvoorbeeld
    Was 'n besoeker uit Australië die taal van die land geregistreer Forum te kies wys hom' n brief dat hy nie eens na forum reëls

Het jy 'n idee?
    Original text
    Ek soek nou vir leidrade.

Een leidraad - as ek sien na die Gebruik van die registrasie knoppie dit nie bring jou registrasievorm (URL register.php?do=register), Maar slegs na die instelling van die pos (register.php?do=vMail).

Op die oomblik het ek geen idee nie dit veroorsaak die probleem, maar ons kan eenvoudig check dit. As jy nie kan verander jy vir 'n oomblik van jou opset, so Gebruik registrasie knoppie genereer hele registrasievorm. Ook asseblief vir my sê hoe vBulletin instel om die gedrag van jou forum te hê - Ek sal dit op ons toetse forums toets.

Banned

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Een leidraad - as ek sien na die Gebruik van die registrasie knoppie dit nie bring jou registrasievorm (URL register.php?do=register), Maar slegs na die instelling van die pos (register.php?do=vMail).

Op die oomblik het ek geen idee nie dit veroorsaak die probleem, maar ons kan eenvoudig check dit. As jy nie kan verander jy vir 'n oomblik van jou opset, so Gebruik registrasie knoppie genereer hele registrasievorm. Ook asseblief vir my sê hoe vBulletin instel om die gedrag van jou forum te hê - Ek sal dit op ons toetse forums toets.
    Ek het gestop Product = vMail
    Check Mail
    Die probleem duur voort
    Nou toon 'n skakel op die registrasievorm register.php? Registreer = Doen

vBulletin
    Ek het 'n lisensie werklike
    Laaste geredigeer deur tomee123; 21-11-09 op 23:11.

OK. Ek is nog op soek na. Een wenk - miskien is daar 'n probleem met doorverwijzing (as 301 omschakeling gebeur dan sal dit verloor het inligting oor die ooreenkoms vir die forum toestande). Ek sal 'n robot' n paar minute te skryf, so ek sal sien nie so iets gebeur. Wees rustig - ons oplossing sal vind vir daardie

OK - ek weet die rede. Dit is wat ek gedink het - jy het omschakeling het, want in die vorm URL bly sonder taal parameter. Dit is die rede waarom omschakeling gebeur. Ek wonder waarom URL in vorm is nie verander nie (dit behoort te wees) - ek sal dit ondersoek nou

Is jy deur 'n paar mod wat verander URL's in die vorm? Ek soek in die mod kode, jou HTML-kode en ons forum HTML-kode. Dit behoort te werk. So vir 'n beter ondersoek het ek nodig om toegang tot jou forum. PM my toegang tot jou FTP (Ek sal waarskynlik nie nodig Admin CP).

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •