Laaste geredigeer deur tomee123; 21-11-09 op 22:14.
Een leidraad - as ek sien na die Gebruik van die registrasie knoppie dit nie bring jou registrasievorm (URL register.php?do=register), Maar slegs na die instelling van die pos (register.php?do=vMail).
Op die oomblik het ek geen idee nie dit veroorsaak die probleem, maar ons kan eenvoudig check dit. As jy nie kan verander jy vir 'n oomblik van jou opset, so Gebruik registrasie knoppie genereer hele registrasievorm. Ook asseblief vir my sê hoe vBulletin instel om die gedrag van jou forum te hê - Ek sal dit op ons toetse forums toets.
OK. Ek is nog op soek na. Een wenk - miskien is daar 'n probleem met doorverwijzing (as 301 omschakeling gebeur dan sal dit verloor het inligting oor die ooreenkoms vir die forum toestande). Ek sal 'n robot' n paar minute te skryf, so ek sal sien nie so iets gebeur. Wees rustig - ons oplossing sal vind vir daardie![]()
OK - ek weet die rede. Dit is wat ek gedink het - jy het omschakeling het, want in die vorm URL bly sonder taal parameter. Dit is die rede waarom omschakeling gebeur. Ek wonder waarom URL in vorm is nie verander nie (dit behoort te wees) - ek sal dit ondersoek nou![]()
Is jy deur 'n paar mod wat verander URL's in die vorm? Ek soek in die mod kode, jou HTML-kode en ons forum HTML-kode. Dit behoort te werk. So vir 'n beter ondersoek het ek nodig om toegang tot jou forum. PM my toegang tot jou FTP (Ek sal waarskynlik nie nodig Admin CP).