BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Fout tydens die opening van 'n nuwe draad

Default Fout tydens die opening van 'n nuwe draad

Text automatically translated from: Turkish to: Afrikaans
    Translated text
    Ek kry hierdie fout by die opening van 'n nuwe draad
    Original text

Waarskuwing: require_once () [function.require-eens]: Kan [pad] om toegang te verkry / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php in [pad] / includes / functions_newpost.php (400): eval () "D kode op lyn 4

Waarskuwing: require_once ([pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php) [function.require een keer]: failed to open stream: Geen so 'n lêer of gids in [pad] / includes / functions_newpost.php (400): eval () " D kode op lyn 4

Fatale fout: require_once () [function.require]: misluk opening vereis '/ home/nokiafor2/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php "(include_path ='.:/ usr / lib / PHP: / usr / local / lib / PHP ') in / home/nokiafor2/public_html/includes/functions_newpost.php (400): eval () "D kode op lyn 4
    Laaste geredigeer deur vBET; 21-11-09 op 21:02. Rede: Verkeerde BBKodes

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Tydens die werk wat jy het om nuwe lêers te laai na die bediener. Asseblief braak update instruksies en die nodige lêers op die bediener oplaai.

Ook - jy lief klein fout - aanhaling gemaak Google erken verkeerde taal. Ek sal vinnig vrylating maak met hierdie fout korreksie (kwotasies sal nie gedurende taalherkenning stuur).
    Laaste geredigeer deur vBET; 21-11-09 op 21:15.

Ek ondersoek fout met die quote. Soos ek dit sien is ons verwyder die aanhalingstekens voor vra Google vir die opsporing. In hierdie geval is dit nie werk nie. Ek dink dat die rede binne kan tree van die kwotasie. Ons sal dit gou fix

OK - die probleem was met 'n nuwe reëls in die aanhaling. Reeds reggestel word. Ons sal hou met 'n nuwe vrystelling tot' n ander kwessies uitgeklaar sal word as configuration probleme of foute. Steeds nuwe tot vaststelling vrylating sal verskyn vinnig

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •