BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Ek het reeds oop hierdie draad soos mateuszr versoek
dit beteken presies wat geskryf is
vertaling werk goed - duidelik
Maar wanneer ons probeer om 'n boodskap wat deur jou mod te vertaal, beteken dit nie werk nie - watter deel van hierdie sin is nie duidelik vir jou? as gevolg:
Ons moet ons mod integreer met jou mod - hierdie mod raak Functionallity van ons (vBET) en moet integrasie, dus:
maak 'n nuwe draad in die afdeling van integrasie en beskryf hierdie mod (gee ons' n naam en adres by hierdie mod. is dit gratis mod of nie?)
nee, nee .. nog 'n tyd .. daar is 'n mod op jou forum, wat reageer nie vir ons s'n nie, en het nie-vertaalde inhoud - in die boonste gedeelte in die lig-geel agtergrond. Dit is nie die oorspronklike deel van vBulletin nie, dus vra ons u om te beskryf, wat is die naam van dat plugin / mod, waar kan ons dit aflaai van en is dit gratis?
Nog 'n probleem databse fout. Let asseblief help my om dit op te los
Databasis fout in die vBulletin 4.0.8:
Ongeldige SQL:
IGNOREER INSERT INTO vbenterprisetranslator_cache_medium_es SET vertaal = 'Gaqostrouy es un miembro nuevo en Maleisië Cuti | Turismo de Maleisië Mas Grande Foro die Viajes. Alle violation die Gaqostrouy "reeks = 1.29231384934E 13.
MySQL Fout: MySQL bediener weg
Fout Nommer: 2006
Versoek Datum: Dinsdag, Desember 14, 2010 @ 04:04:09
Fout Datum: Dinsdag, Desember 14, 2010 @ 16:04:32
Scenario: View Profile: Gaqostrouy - Cuti Maleisië | Grootste Maleisië Toerisme Travel Forum
Refereerder:
IP Address: 66.249.67.218
Gebruikernaam: Ongeregistreerde
Class Name: vB_Database
MySQL Version:
jy nog nie reageer op my vraag
reageer asseblief so gou as moontlik
nie om jou kliënt so saam tyd te wag
gee 'n goeie ondersteuning
dankie
wag nog steeds op jou verder reageer om my te help om hierdie vraag op te los?