BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Vrae voor die koop VBET weergawe 3.x

  1. #1
    Banned
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    1

    Default Vrae voor die koop VBET weergawe 3.x

    1) Ek het pas die gratis produk geïnstalleer nadat ek u produkdraad lank in vb.org gevolg het. Maar ek is ongemaklik om die skakel terug te hê na u webwerf onderaan. Hoeveel moet ek skenk om die skakel in die gratis weergawe te verwyder? As jy nie hierdie detail hier wil deel nie, PM my.

    2) Ek is met behulp van vBulletin weergawe 3.8.x en nie van plan om in die nabye toekoms op te gradeer. Ek verstaan dat ek VBET 3.x weergawe te installeer.
    Hoe lank kan jy van plan is om hierdie weergawe te ondersteun?

    3) My forum is in Engels. Wanneer 'n besoeker van' n vreemde land (sê Rusland) besoek Russiese vertaalde bladsy, die Viewcount vir die draad verhoging?

    By the way, die Maleise vlag is verkeerd. Jy mag dalk wil om dit te verander.

    Danksy

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    1) skenking is 'n donasie. Dus, in 'n vrye weergawe jy enige bedrag kan skenk. Na die skenking wat ons sal jou antwoord met instruksies.

    2) Nee, jy het vBET 2.3.x weergawe te installeer. Dit is gratis een. vBET 3.x betaal word een. En ons sal ondersteun dit vir 'n lang tyd - baie van ons kliënte is steeds met vBulletin 3.

    3) Ja, dit sal. Vir vBulletin sal dit net normale ouderdom geslag word. vBET vertaal dit na vBulletin afwerking bladsy generasie.

    Oor Maleis vlag - check dit - dankie vir die kennisgewing

    Geniet vBET!

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    95

    Default

    Inligting oor die vlag is bevestig (sien hierdie onderwerp)

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •