BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: User CP opsie in die profiel doesnt update lang-instellings

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos

Default User CP opsie in die profiel doesnt update lang-instellings

Die Gebruiker Cp opsie te kies lang werk nie eens hier nie die geval is. i geselekteerde Griekse byvoorbeeld en dit verander nie die geval is, slegs deur die vlag Gebruik dit verander, het ek opgemerk dat die eerste keer in my forum het ek hier probeer en sy dieselfde

Banned

Hallo,

kyk na die beskrywing van hierdie opsie:
    In watter taal sal jy jou poste skryf. Forum vertaal sal outomaties jou boodskappe aan ander gebruikers tale. Ook sal dit vertaal poste in ander tale aan jou standaard taal.
    Dit beteken dat jy nie nodig om jou poste te tag met [lang] - forum sal vir jou 'n taal outomaties, maar daar is' n administrateur opsie, wat kan hierdie erkenning beperk in
    AdminCP -> VBET -> Google -> Google Taal Detection
    sal jy daar vind 'n gedetailleerde Desciption, hoe dit werk.

In AdminCP daar is selfs 'n ander opsie:
    AdminCP -> VBET -> Misc -> omleiden na gebruiker taal
    dit sal outomaties jou verwys na jou standaard leser se taal. Dit werk nie op ons forum, omdat hierdie opsie is hier gestremd.

Onderwerp verskuif na Probleme met artikel

Text automatically translated from: Greek to: Afrikaans
    Translated text
    Ek het nou toets
    Original text

my voorkeure is hier in Grieks, maar ek sien uit Engels poste

Banned

Ja, jy doen en jy sien dit korrek - hoekom? Ek het in my eerste antwoord beantwoord Of miskien het jy praat oor iets anders ...
    Jy sal sien die Griekse slegs in die geval, wanneer AdminCP opsie is ingestel op outomatiese redirecting of wanneer jy kies dit met die hand van die vlae in die top.

plz my vertel presies wat ek het om miskien te stel om 'n kiekie post. Ek wil gebruiker wat lang kies van usercp te lei in daardie lang. i dont toelaat vlae vir Reg gebruikers thanx

Banned

AdminCP -> VBET -> Misc -> omleiden na gebruiker taal
    Dankie aan hierdie opsie jy kan jou verwys na die gebruikers na hul blaaier se standaard taal en hierdie instelling is onafhanklik van 'UserCP "instelling, wat gebruik word vir die vertaling (Ek het al beskryf dit in my eerste reaksie)

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •