BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: $ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown Plek

Default $ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown Plek

Hallo,

$ Vbenterprisetranslatorflagsdropdown is slegs in navbar werk? Hoekom kan ek nie maak dit werk op footer bar as vervanging vB inheemse taal droplist nie?

Maria

Banned

Hallo

Het jy probeer om 'Custom "opsie in die Admin CP-> VBET-> vlae en, volgens die beskrywing:
    As jy 'Custom, dan moet jy vlae plek met die hand opgestel deur te voeg $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown te toepaslike plek in navbar sjabloon.
    behoorlike veranderinge in navbar sjabloon in styl Bestuurder?
    Laaste geredigeer deur mateuszr; 15-11-10 op 09:46.

Quote Originally Posted by mateuszr View Post
    Hallo

Het jy probeer om 'Custom "opsie in die Admin CP-> VBET-> vlae en, volgens die beskrywing:

behoorlike veranderinge in navbar sjabloon in styl Bestuurder?
    Soos my vrae sê: "Die enigste plek wat ek kan byvoeg is die NavBar"? In die NavBar werke. Ek weet dit. Maar ek wil dit in die bladsyonderskrif bar waar vBullatin eintlik die droplist vir die beskikbare taal te plaas. vBulletin nie die geval is dit in die navbar

Banned

Jammer, het nie lees dit noukeurig
    HM .. In elk geval, kan ek nie regtig kry dit .. Ek het jou forum en jy het dat droplist in die bladsyonderskrif bar en vertalings mooi lyk met 25 tale jy

Banned

Geen antwoord vir 'n geruime tyd, so ek glo dat die draad is vir nou opgelos.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •