BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: vBET tydens registrasie in vB4 gebruik Tabelle

Exclamation vBET tydens registrasie in vB4 gebruik Tabelle

Hi

In die registrasie vorm op vBulletin 4.x reeks vBET gebruik tabelle vir die taal-opsies waaruit jy kan kies.

vB4 is tafel gratis en afgesien van die fout wat een taal opsie is geposisioneer aan die linkerkant webwerf waar slegs die opstel name moet dit nie moet gebruik tabelle.

Ek kan nie vind die sjabloon of kode deel waar "vbet_language_options" is so gedefinieer dat ek dit self kan verander.

Verskaf asseblief 'n oplossing wat nie tabelle gebruik op vB4

Dankie

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi

Eintlik generasie van standaard taalopsies vir registrasie vorm hardcoded in / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php in funcition vbet_register_form_complete.

Deur gebruik te maak van die toepaslike HTML strukture is nie 'n fout. Dit is ook nie 'n oorlas nie, aangesien alles werk goed. So ek skuif na hierdie versoeke te funksie afdeling.

Neem asseblief kennis dat dit is die beste ding wat regte gereedskap te gebruik vir die regte werk. Ons huidige taal-opsies in die kolomme vir hierdie tabelle is die regte gereedskap. Daar is absoluut niks verkeerd daarin nie, dit is goed.

Dit is ook nie waar dat vBulletin 4.x is vry van tabelle - dit gebruik dit baie. Net asseblief gaan na jou admin CP en in templates kyk vir <Tafel...

Op die oomblik is hierdie verandering versoek verwerp word as verandering wat bykomende waarde gee. Indien jy spesifieke voorstelle hoe jy dit graag wil hê, kan ons dit weer. Hou asseblief in gedagte dat die toepaslike gebruik van HTML-strukture is nie 'n fout

99% van alle stilering in die gebruiker frontend is nie die gebruik van tabelle.
    In die registrasievorm is slegs die vBET deel is met behulp van tabelle.
    vBulletins registrasie opsies word vertoon via CSS.

Behalwe dat dit is nog steeds 'n fout wat een taal opsie is aan die linkerkant vertoon
    waar net die titel van die instelling moet wees.

As jy dink nie die verwydering van die gebruik van tabelle ten minste los die vertoning kwessie van
    een taal wensen te wees aan die linkerkant onder die ondergaande naam vertoon.

Kyk hier vir 'n demo van die probleem: Bei Patientenfragen.net - Wir haben wat Antworten registrieren

Dankie

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Neem asseblief kennis dat dit vertoon word soos dit in die doel. Die meeste van die gebruikers gebruik al 52 tale, en wil dit weer te gee in 4 kolomme, sodat ons weer te gee in die hele beskikbare ruimte om dit daar pas te maak.

In elk geval - ons sal kyk hoe dit lyk wanneer dit geplaas word slegs in 2de kolom (soos die ander opsies en beskrywings) en ten minste ons sal verskaf wenke hoe om dit te verander

Thank you.

Ons sien uit na die fix.

Ek is 'n perfeksionis wanneer dit kom by my forums en iets klein soos hierdie pla my' n baie

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hallo starBug,

Ek het 'n hint vir jou. Jy moet ons tafel sit in <div class="rightcol"> </ div>

Wat moet jy doen?
    1. 'n afskrif van hierdie lêer: forum root / / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

2. Soek in hierdie lêer
    PHP Code:
    function vbet_register_form_complete(&$customfields_profile, &$show) { 
    3. in hierdie funksie vind:
    PHP Code:
    $vbet_language_options '<table class="multifield group" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0"><tr>'
    en vervang met:
    PHP Code:
    $vbet_language_options '<div class="rightcol"><table class="multifield group" style="width: 100%" cellpadding="4" cellspacing="1" border="0"><tr>'
    4. in hierdie funksie vind:
    PHP Code:
    $vbet_language_options .= '</tr></table>'
    en vervang met
    PHP Code:
    $vbet_language_options .= '</tr></table></div>'
    WOORDE
    lyk goed nou so sal ingesluit word in die volgende Communique

Danksy
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 10-11-10 op 15:30.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •