BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Nuwe lid van die span

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Smile Nuwe lid van die span

Hallo

Ek wil jou bekend te stel aan ons nuwe lid van die span Mateusz Remer (gebruikersnaam mateuszr).

Hy sal saam met ons in die Customer Care gebied. So nou sal ons in staat wees om te gee Ondersteun jy nog vinniger. Ons is gereed om te verseker jy kliëntesorg 7 dae per week. Tot nou toe dikwels dit is soos dit, maar dit was nie verseker en in sommige naweke vrae kan bietjie langer te wag vir die antwoord. Nou wil ons dit te verseker. Ons sal enige voorbereiding tyd nodig het, maar ek hoop dat die jongste aan die begin van die nuwe jaar sal dit ons standaard van kliëntediens te verseker 7 dae 'n week - elke week

hey congrates en welkom dan vir mateuszr

kan maak van die produk en die forum beter saam

Banned

Hallo!

Migal het my wat vroeër, in elk geval ek wil myself voor te stel
    Wel, hier is ek Nuwe spanlid, wat na 'n kort tydperk nodig is om alle kwessies van vBET te begryp, sal jou die beste ondersteuning moontlik dien en seker maak dat ons produk jou besigheid meer winsgewend en doeltreffend sal maak, terwyl dit maklik is om te gebruik, met 'n groot potensiaal en goeie perspektiewe vir toekomstige ontwikkeling!

Welkom kan jy help Ek het nou net gekoop het 'n brandfree weergawe wat ek nie weet hoe om die skakel te verwyder sonder om weer te installeer. Asseblief pm my die instruksies.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Quote Originally Posted by webmastersite View Post
    Welkom kan jy help Ek het nou net gekoop het 'n brandfree weergawe wat ek nie weet hoe om die skakel te verwyder sonder om weer te installeer. Asseblief pm my die instruksies.
    Reeds gedoen.
    Hallo mateuszr.

danksy Kamil het my gehelp.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •