BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: Verwyder 'n paar enkele spesiale karakter in die url, soos [,] *, en ander

Default Verwyder 'n paar enkele spesiale karakter in die url, soos [,] *, en ander

Hi ouens, het hulp nodig hier

in vbseocp. PHP--> Karaktervervanging-> ek het nie-Engelse karakters in URL's vervang?, om nie-Engelse karakters in URL'S te hou soos die vbet installasie-instruksie

in die standaard taal (Engels) Ek moet 'n paar karakters wat in' n URL wat nodig is nie te verwyder, soos [, ], * en ander enkel karakter, omdat ek nie met hierdie enkele karakter troos in die standaard taal (Engels)

help ouens hoe hierdie enkele karakters in url in die standaard taal (Engels) te verwyder, maar nog steeds met behulp van "Hou nie-Engelse karakters in 'n URL" opsie

Ek het probeer om by te voeg [en] en * karakter in vbseocp.php -> Definieer stopwoorde, maar sy nie werk nie, of kan sy uit vbseocp.php verwyder -> Gee jou Custom Karakter Plaasvervangers?

OF

As daar is 'n voorwaardelike kode "Vervang nie-Engelse karakters in' n URL?" vir standaard taal slegs en "te hou nie-Engelse karakters in 'n URL" vir ander tale "vir ander tale, miskien kan ons die voorwaardelike kode in vbseo / hulpmiddels / xml / config.xml iets soos hierdie stel net byvoorbeeld
    as ($ vbetlang == standaard)
    "
    Vervang nie-Engelse karakters in 'n URL?
    }
    if ($ vbetlang = default)
    "
    Hou nie-Engelse karakters in 'n URL vir ander tale
    }

vir die eerste manier wat ek reeds weet hoe om dit te doen, dankie vir Andres Duran Hewitt in vbseo forum:

Hallo,

Jy kan nog steeds definieer karakter vervanging, ongeag die "Hou die nie-Engelse karakters in URL's opsie. Probeer asseblief die volgende persoonlike karakters plaasvervangers te definieer:

Code:
    '['=>''
    ']'=>''
    '*'=>''
    En laat my weet hoe dit gaan.

Beste groete.

maar dit is beter as wat ons kan met behulp van die tweede ver bo, laat ons weet as iemand inligting oor daardie voorwaardelike, en ek stel voor jy met die eerste ver bo as jy die gebruik van Engels / Latyns as standaard taal (soos byna ons almal gebruik dit )

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek lees dit nou mooi en gee jou gou antwoord

die voorbeeld soos hierdie draad self url

Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/1158-remove-some-single-special-character-url-like-%5B-%5D-%2A-others.html
    Dit is beter om die url soos hierdie, die spesiale karakter verwyder [,], en * in vetdruk bogenoemde, beter is vir Engels Forum

Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/1158-remove-some-single-special-character-url-like-others.html

ander URL's byvoorbeeld, het 'n paar spesiale karakter in die titel en in die url
    [Taal: $ taal voeg nie taal BBKodes] in Quick Reply
    & Goto = newpost skakels nie behoorlik redirect
    langtitle = SK] F.. fout?
    Showthread.php p =? X nie herskryf
    "Vbet_ vlag-" issue
    Met 2 lang = BBCode ...
    Laaste geredigeer deur basketmen; 04-11-10 op 20:21.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

OK so - jy kan dit ook doen deur vBET lêer:
    1. Open vbenterprisetranslator_seo.php
    2. Search:
    Code:
    $vbet_custom_char_replacement = array(
    '"' => '', 
    '[langtitle=' => '', 
    '[/langtitle]' => '', 
    ']' => '-'
    );
    3. Voeg daar pare soortgelyk aan vBSEO

Jy sal dit weer toe te voeg na elke update, aangesien jou veranderinge sal vervang. So hou dit in vBSEO persoonlike vervangings lyk beter idee te wees.

Oor jou 2de proposisie. Sodanige toestand sal lyk soos hierdie:
    Code:
    if ($_REQUEST['language'])
    {
    Keep Non-English Characters in URLS for other languages
    } else {
    Replace Non-English Characters in URLs?
    }
    Ons het nie so 'n oplossing te toets sodat ons die raad om dit te doen op sommige toets byvoorbeeld nie op' n ware forum nie, en kyk hoe dit optree. Ek glo nie dit sal werk - ek veronderstel dat config het dit eenvoudig waarde en verbonde aan veranderlike, sou so veranderlike beskou dit net as string waarde. Ek veronderstel - nie getoets. Dus is so 'n verandering moet toon in ander plek in die plek waar veranderlike waarde wat jy kan doen nie:
    Code:
    $theVariable = $_REQUEST['language'] ? value for Keep Non-English : value for Replace Non-English
    As veranderlike is wêreldwyd (en indien dit veranderlike nie konstant) dan is jy kan dit oor skryf dit in / Includes / vbenterprisetranslator_functions_seo.php lêer. Daar is 2 plekke waar jy 'n kode soos hierdie:
    Code:
    if ($language) {
    $text = vbet_filter_replace_text($text, VBSEO_SPACER, VBSEO_APPEND_CHAR);
    } else {
    $text = vbseo_filter_text($text, $allowcharsl, $filter_stop_words, $reversablee, $keep_tailspaces);
    }
    So kan jy globale veranderlike waarde verander in 'n ander verklaring voor die teks is geëvalueer.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •