OK so - jy kan dit ook doen deur vBET lêer:
1. Open vbenterprisetranslator_seo.php
2. Search:
Code:
$vbet_custom_char_replacement = array(
'"' => '',
'[langtitle=' => '',
'[/langtitle]' => '',
']' => '-'
);
3. Voeg daar pare soortgelyk aan vBSEO
Jy sal dit weer toe te voeg na elke update, aangesien jou veranderinge sal vervang. So hou dit in vBSEO persoonlike vervangings lyk beter idee te wees.
Oor jou 2de proposisie. Sodanige toestand sal lyk soos hierdie:
Code:
if ($_REQUEST['language'])
{
Keep Non-English Characters in URLS for other languages
} else {
Replace Non-English Characters in URLs?
}
Ons het nie so 'n oplossing te toets sodat ons die raad om dit te doen op sommige toets byvoorbeeld nie op' n ware forum nie, en kyk hoe dit optree. Ek glo nie dit sal werk - ek veronderstel dat config het dit eenvoudig waarde en verbonde aan veranderlike, sou so veranderlike beskou dit net as string waarde. Ek veronderstel - nie getoets. Dus is so 'n verandering moet toon in ander plek in die plek waar veranderlike waarde wat jy kan doen nie:
Code:
$theVariable = $_REQUEST['language'] ? value for Keep Non-English : value for Replace Non-English
As veranderlike is wêreldwyd (en indien dit veranderlike nie konstant) dan is jy kan dit oor skryf dit in / Includes / vbenterprisetranslator_functions_seo.php lêer. Daar is 2 plekke waar jy 'n kode soos hierdie:
Code:
if ($language) {
$text = vbet_filter_replace_text($text, VBSEO_SPACER, VBSEO_APPEND_CHAR);
} else {
$text = vbseo_filter_text($text, $allowcharsl, $filter_stop_words, $reversablee, $keep_tailspaces);
}
So kan jy globale veranderlike waarde verander in 'n ander verklaring voor die teks is geëvalueer.