Hi ouens, het hulp nodig hier

in vbseocp. PHP--> Karaktervervanging-> ek het nie-Engelse karakters in URL's vervang?, om nie-Engelse karakters in URL'S te hou soos die vbet installasie-instruksie

in die standaard taal (Engels) Ek moet 'n paar karakters wat in' n URL wat nodig is nie te verwyder, soos [, ], * en ander enkel karakter, omdat ek nie met hierdie enkele karakter troos in die standaard taal (Engels)

help ouens hoe hierdie enkele karakters in url in die standaard taal (Engels) te verwyder, maar nog steeds met behulp van "Hou nie-Engelse karakters in 'n URL" opsie

Ek het probeer om by te voeg [en] en * karakter in vbseocp.php -> Definieer stopwoorde, maar sy nie werk nie, of kan sy uit vbseocp.php verwyder -> Gee jou Custom Karakter Plaasvervangers?

OF

As daar is 'n voorwaardelike kode "Vervang nie-Engelse karakters in' n URL?" vir standaard taal slegs en "te hou nie-Engelse karakters in 'n URL" vir ander tale "vir ander tale, miskien kan ons die voorwaardelike kode in vbseo / hulpmiddels / xml / config.xml iets soos hierdie stel net byvoorbeeld
as ($ vbetlang == standaard)
"
Vervang nie-Engelse karakters in 'n URL?
}
if ($ vbetlang = default)
"
Hou nie-Engelse karakters in 'n URL vir ander tale
}