OK, ek het net my mede-Admin duidelik al die kas en koekies, en toets dit. Nadat jy ingeteken het, het hy 'n wit bladsy. Het te verfris.
Toe hy wil hê dat enige poste of drade te skuif, na te vra vir sy wagwoord en Enter, kry hy 'n wit bladsy.
OK, ek het net my mede-Admin duidelik al die kas en koekies, en toets dit. Nadat jy ingeteken het, het hy 'n wit bladsy. Het te verfris.
Toe hy wil hê dat enige poste of drade te skuif, na te vra vir sy wagwoord en Enter, kry hy 'n wit bladsy.
Hallo,
Ek was op jou forum en ek ingeteken maar ek het nie die wit webwerf (deur Opera en Firefox) kan jy dit verduidelik?
Dit is ook nie gebeur nie met my nie. Lyk net gebeur met 'n paar van my Moderators. Maar toe VBET was verwyder is dit het nie gebeur nie.
hmm Mag joune wees moderators hulle koekies moet duidelik?
LOL, dit is die eerste ding wat ek altyd doen hulle. Dit en die cache het skoongemaak. Dit is nie dat Kamil. Dit moet iets te doen met die te meld, want dit lyk om te gebeur op enigiets wat vereis te meld soos bewegende poste. Die eerste pos wat jy nodig het om aan te meld weer te verifieer. Daar het hulle 'n wit bladsy. Eers daarna en weer beweeg van poste, en nie aan te meld weer, die wit bladsy nie gebeur nie.
So dit moet iets met meld
ok Taurus, jy skoongemaak jou cookies, maar wat oor joune moderators? Het hulle duidelik al die koekies?
Ek haal aan:
Ja hulle het.LOL, dit is die eerste ding wat ek altyd doen hulle. Dit en die cache het skoongemaak.
hmm Jammer Taurus, maar dit is baie moeilik om dit op te los deur my want ek kan nie hierdie probleem (jy kan nie dit ook doen) reproduseer so kyk of dit wanneer vBET is afgeskakel. afskakel vBET nou.
Gewysig:
Ek Michał sal vra oor daardie, mag hy dit kan voortplant.
Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 02-11-10 op 15:02.
Gee my 'n oomblik asseblief Kamil. Ek probeer iets met hierdie Moderators. Ek sal terug rapporteer in 'n paar minute.
Jammer Kamil. Ek het om uit te voer vir iewers nou. Ek sal terug rapporteer op hierdie later weer. Dankie vir jou hulp tot dusver.