BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 2 FirstEerste 12
Resultate 11 aan 17 van 17

Thread: Facebook Soos Button

  1. #11
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ek sien niks soos ... Miskien is dit iets anders genereer volgens gebruiker land. In die middel (tussen Google soek en die knoppie vir die skenking) Ek sien 'n paar beeld met die teks "Ek hou van hierdie" in Pools. Vertel, is dit of iets anders. As daar iets anders - gee my asseblief screen shot van die forum en die punt waar dit. Ek sien nie Thung die beeld ...

  2. #12
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    210

    Default

    Ja, dit is 'n Facebook-soos die knoppie.

    As jy kliek op dit hou van die forum bladsy op jou Facebook-profiel.

    Behalwe dit hou altyd die Engelse weergawe nie die vertaalde URL.

  3. #13
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    As ek sien facebook reageer op die leser taal instellings - ek sien dit in Pools. Ook na die druk ek sien Login Form in Pools. So doen jy regtig nodig om enige integrasie hier? ...

    As jy daar wil sit taal waarde, dan moet jy eers kyk wat is die naam van die attribuut vir taal-kode wat gebruik word in Facebook. Ook vind is hulle gebruik van dieselfde taal kodes. Indien ja, waar jy dan bloot in die sjabloon bygevoeg iframe verander iframe src kenmerk waarde en voeg daar taal kode. Die waarde word gestoor deur vBET in $ _REQUEST ['taal'] - op die sjabloon gebruik asseblief $ _REQUEST [taal].

    Let asseblief daarop dat die inhoud van iframe is dit nie behandel word nie as deel van jou artikel deur Google robots. Vir robots elke iframe aparte bladsy - elkeen kan afsonderlik geïndekseer. So kruip van jou bladsy robots neem nie in ag inhoud van iframe nie - dit is as skakel behandel.

    Vertel het dit help.
    Laaste geredigeer deur vBET; 02-11-10 op 15:13.

  4. #14
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    210

    Default

    Jy verstaan nie. Het jy 'n Facebook rekening? Geen idee wat dit het te doen met robots.txt en Google. Dit is 'n facebook soos knoppie, as wanneer gedruk wys jy wil die webwerf op jou Facebook-bladsy, sodat jou vriende en kliek dan op en jy kry die verkeer van Facebook.

    Laat my verduidelik beter;

    Ek kliek op die wil knoppie vir Spaans (es)



    In my facebook is die skakel vir die Engelse weergawe (nl)


  5. #15
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Ja - Ek het nie verstaan nie. Alles wat ek gesien het was Facebook-aanmelding bladsy wat reeds in Pools en ek het gedink dat jy bedoel hierdie vertaling. Soos ek sien jy wil skakel na jou vertaalde bladsye Facebook te sien. Gee asseblief vir my 'n oomblik sal ek weer op hierdie ingesluit iframe.
    Laaste geredigeer deur vBET; 04-11-10 op 19:50.

  6. #16
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    OK so - jy moet verander die kode (van vBSEO draad):
    Code:
    $facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
    aan hierdie een (nie getoets):
    Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
    $facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];
    Let asseblief vertel het dit help

  7. #17
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    210

    Default

    Wat ek gemaak het dat die verandering, maar toe ek soos 'n transted url dit wys op my Facebook-bladsy:

    Dave hou van http://www.facebook.com/forums/da/ op facebook.com.

    Dit is heeltemal verkeerd.

    Dankie.

Page 2 van 2 FirstEerste 12

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •