BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: VB4.0.7 + vlae kan nie in persoonlike sjabloon

Default VB4.0.7 + vlae kan nie in persoonlike sjabloon

Daar is 'n probleem met die verandering van die ontwerp vlae plek
    As jy die kode {VB: rou vbenterprisetranslatorflags} en kies die "Flags" as 'n persoonlike ********** en direkte die "Custom vlae sjabloon" na die naam van die sjabloon waar jy wil vlae te voeg handmatig

Kry niks nog!

As jy verby die "Flags Place" na 'n ander plek (nie' n persoonlike plek)
    Aanvaar die posisie wat ons die "VB: rou vbenterprisetranslatorflags} tag en die ligging van Vbet

In kort, die vlae verskyn twee keer

Text automatically translated from: Hebrew to: Afrikaans
    Translated text
    Wat gebeur as 'n persoonlike verskansing
    Is dit verskyn ook in sub ontwerpe?

Omdat ek werk met 'n paar ontwerpe, is dit belangrik om ontwerpe onder die vlae sal ook
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ons sal check dit aan ons kant. As ons nie in staat wees om voort te plant, is dit moontlik dat daar iets is gebreek in jou formaat (as jy aangepas).

Eerstens gaan ons doen dit aan ons kant (nuwe weergawe van vBulletin iets kon verander). Kan jy asseblief vertel presies wat om te doen om voort te plant? Ek bedoel presies waar jy wil vlae by te voeg? Wat is jou opset presies wanneer jy twee keer vlae ('n paar ander dat jou eie - wat presies aan jou kant)?

Ook - ek verstaan nie jou vraag oor die sub-ontwerpe - wat beteken dat jy doen deur 'n sub-ontwerpe?

Text automatically translated from: Hebrew to: Afrikaans
    Translated text
    Kind styl, ontwerp is onder 'n ander formaat en word beïnvloed deur dit
    Original text

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Quote Originally Posted by dacho View Post
    As jy verby die "Flags Place" na 'n ander plek (nie' n persoonlike plek)
    Aanvaar die posisie wat ons die "VB: rou vbenterprisetranslatorflags} tag en die ligging van Vbet

In kort, die vlae verskyn twee keer
    As jy 'n fleg plek nie persoonlike (byvoorbeeld: navbar-onder) hierdie merker gebruik - {Vb: rou vbenterprisetranslatorflags} outomaties ingesluit is, so As jy geplak hierdie merker in na "Sjabloon met die hand en stel hierdie opsie nie persoonlike. Jy sal jou vlae twee keer ingesluit. So as jy gebruik vlag ander plek as op maat - net verwyder hierdie merker van die sjabloon.

sub ontwerpe: Jy beteken dat byvoorbeeld op die hoof forum wat jy gebruik sthe styl 1 en op 'n ander deel van die forum wat jy gebruik style 2? Indien ja - jy moet geredigeer templates met dieselfde naam in styl 1 en styl 2.

Code:
    There is a problem changing the design flags location
    If you put the code {vb: raw vbenterprisetranslatorflags} and choose the "Flags Place" as a custom ********** And direct the "Custom flags template" to the name of template where you want to add flags manually

Get nothing!!
    Kan jy plak dit hier om die naam van hierdie sjabloon? Ek wil dit op my toets forum te toets.

Danksy

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •