BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 18

Thread: Stel standaard taal by verstek vir gebruikers wat dit nie nog

Smile Stel standaard taal by verstek vir gebruikers wat dit nie nog

Soos die vermelding in post # 16 hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...-french-2.html

Miskien, 'n ander opsie om te verseker dat gebruikers' n standaard taal het, kan daar 'n opsie nie wat jou sal spoor as' n gebruiker het dit gedoen toe hy op die forum logs in.? As standaard taal is opgespoor hulle is gestig is, sal gebruikers die log bly in die proses soos gewoonlik, maar indien dit is die opsporing van dit omdat hy nie, daar sou daar word versoek om die gebruiker om in hulle profiel te gaan (te bring hom daar outomaties) en om Hom te vra word een standaard taal te kies, voordat hy kan nêrens anders op die forum gaan.

Dit sou seker te maak al die boodskappe sal vertaal word (insluitend BBKodes) op die forum omdat alle gebruikers sou gekies het om hul standaard taal.

Dit sou werklik 'n groot addon.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Great idee Aanvaar nie.

Great, ek is bly dat jy wil my voorstel. Trouens, met hierdie geïmplementeer word, sal dit verhoed dat jy die beantwoording van baie vrae oor hoekom daar niks is vertaal as "of" dit nie werk nie "'n bietjie soos sommige van my eie vrae in die verlede.

Is dit nou geïmplementeer word in die volgende weergawe? 3.1.3? Ek sien jy al die loop van 3.1.3 hier, maar dit is nie in die aflaai area voorgestel nie.

Gedoen - na die login gebruiker sonder standaard taal stel getrek het Profiel bladsy te wysig, waar hy sien gepaste boodskap met die verbetering van hom om dit te stel. Dit is in te stel (aangeskakel / gestremdes). Sal ingesluit wees in vBET 3.1.3

Sjoe, kan nie wag om 3.1.3 te kry! lol thanks a lot!

Ons is van plan is om te sit in 3.1.3 kenmerk van 'n outomatiese taal erkenning. Daarna sal ons gereed wees om vry te stel. Natuurlik planne verander kan word as sommige ander briljante idee kom van ons kliënte. Ons verkies die buigsaamheid as sleutel tot die regtig 'n goeie produk

Ek verstaan. Dit is net dat ek wag jou hack amptelik begin op my eie site en die versoeke wat ek gemaak het, sou dit regtig help om my op een of ander verwarring oor defaut taal te vermy, ens. Ek sou regtig moet dit so gou as moontlik geïmplementeer word. Is dit moontlik vir jou om te maak 3.1.3 beskikbaar en implementeer outomatiese taal erkenning in 'n toekomstige vrystelling? Hierdie funksie is 'n soort van groot is, moet dit nie ingesluit word in' n groot opgegradeer soos 3.2 of so iets?

Ewenwel, dit kos niks om te vra nie, maar ek sou regtig waardeer 3.1.3 om so gou as moontlik te kry, asseblief.

Text automatically translated from: Turkish to: Afrikaans
    Translated text
    Dit is ook baie lekker Ek dink die beste manier, ek hoop ek het die lisensie sal voordelig wees.
    Original text

Quote Originally Posted by Cybershaolin View Post
    Hierdie funksie is 'n soort van groot is, moet dit nie ingesluit word in' n groot opgegradeer soos 3.2 of so iets?
    Jy is absoluut reg

OK die implementering van hierdie was gedoen, maar: Registrasie vir nuwe gebruikers is OK, maar wanneer 'n gebruiker is' n forum lid sedert 'n lang tyd, is daar' n probleem met dit:

Dit werk goed op 'n manier dat wanneer in te teken nie, sal' n gebruiker wat nie nog sy standaard taal is outomaties getrek het in die instellings waar hy sy eie taal kan stel. Die probleem is, selfs indien hy nie iets verander (betekenis nie die verandering van die taal) is die inligting soos hierdie en die gebruiker sal steeds nie sy taal stel gered! So, moet daar 'n boodskap wat die gebruiker inlig dat hy moet vir hom' n taal stel nadat hy slaan die inligting, indien hy dit nie stel nie. So, wat ek bedoel is dat dit die gebruiker in werking tree om die taal te stel. Het jy my punt?
    Laaste geredigeer deur Cybershaolin; 04-12-09 op 05:07.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •